Gå til innhold

Funker virkelig 30 days??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er forskjellen på den grønne og den røde pakken? Eller er det kanskje ikke noen forskjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funket på den måten at den måneden jeg brukte den ble jeg plutselig ganske kvalm, og mnd etter og etter det også. Så begynte magen å vokse og den ble større og større og større. Det beveget seg voldsomt til tider. Langt ut på våren var jeg sprekkeferdig. Og så; litt over 9 måneder etter jeg begynte på tablettene gjorde det kjempevondt i magen og vi dro til sykehuset. Ut kom den fineste gutten jeg har sett ;-)

Så for meg ble magen VELDIG mye større, så de fleste vil vel si at det ikke funker når den blir sååå stor ;-)

Skrevet

Det lure/lurte eg også på. Vart litt frista til å prøve, sidan eg er konstant sulten og godtesjuk, og slankekuren så langt har gått veldig dårlig.

Tok å googla det tidligare idag, da kom eg inn på et forum, og dei aller aller fleste var veldig negative. Så kanskje det er bortkasta penger???

Eller kanskje det virker for meg og deg visst det får oss motiverte og blir flinkare til å ete sunnt og trene meir (for det er visst en forutsetning for at det skal virke)

Den eine pakken er for de med mest magefett, og den andre er for de med stor rumpe og hofte.

Skrevet

Sånt funker vel kun så lenge man tar det. Den eneste varige resultatet får du dessverre kun på den vanskelige måten: mer aktivitet og mindre intak av kalorier. Men kan jo kanskje brukse som en motivator; du får raskere resultat og orker å fortsette når du ser det funker.

Skrevet

Prøvde for ca 2 år siden, eneste grunnen til at det viser resultater på noen er at du i tilleg må legge om til et sunnere kosthold og ha mer fysisk aktivitet, hehe - say no more!!! Jeg fikk i tillegg vondt i magen av dem, så vil ikke anbefale dem!

Skrevet

Nei det funker ikke.

Eller, den måten det eventuelt funker på er at det fjerner vann fra kroppen på den mnd du går på de. Du skal jo samtidig passe kostholdet og trene, så jeg vil påstå at du får et like bra resultat om du tar deg et tak i nakken en mnd, spiser sundt, trener og drikker vann.

For meg var det bare boortkastede penger. Hadde heller tatt en sånn detox som du kan lage selv, enn å bruke 400? kr på dette greiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...