Gå til innhold

Når ble din bekkenløsning bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det bedre første uka etter at du fødte?

Jeg får nesten ikke til å gå lenger.

Lurer på hva jeg skal gjøre med baby når jeg nesten ikke får

til å reise meg opp fra senga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble bedre med en gang sønnen min var født. Merket bedring allerede da jeg var oppe og gikk en time etter fødselen.

Etter 3-4 uker var jeg i tipptopp stand igjen!

Skrevet

Ca 1 år. Så ble det bedre. Helt bra blir jeg nok aldri. . Jeg var invalid under svangerskapet fordi jeg jobbet bekkenet i hel. Ta det på alvor i hvertfall. Får du vondt av noe, så la vær.

Ikke noe kjekt å bruke bleier i en alder av 25 år fordi man ikke kommer seg på do :(

Skrevet

Jeg satt i rullestol de siste 2 månedene og kunne ikke ligge/stå/sitte lenger enn 30 minutt om gangen før jeg fikk sterke smerter.

Hos meg gikk det 2 måneder etter fødselen før jeg merket at jeg var blitt bedre, etter 6 mnd kastet jeg rullestolen. Nå 6 år senere sliter jeg fortsatt med smerter når jeg gjør fysisk arbeid (spesielt ved støvsuging, vasking av dusj eller gulv, snømåking osv).

Gjest amandine
Skrevet

Når du har hatt og har BL vil bekkenet gjerne kjennes bedre mot slutten av svangerskapet fordi barnets hode står dypt nede i bekkenet og hjelper til å stabilisere. Rett etter fødsel, når alt er strukket max og stabiliseringen er borte, vil man gjerne bli enda dårligere en periode. Vær ekstra forsiktig en stund, så vil det gjerne ordne seg. Pass på å holde bena samlet og alt det der du lærte under graviditeten. Gå baklengs ned og opp trapper, snu deg forsiktig i senga etc. Det kan ta lang tid å bli smertefri! Lykke til.

Skrevet

For meg ble det værre rett etter fødsel, men etter 3-4 uker merket jeg bedring. Etter 6 mnd kunne jeg gå brukbare turer, men ikke løpe 100 m. Etter 3 år var jeg nesten bra igjen og nå etter 4 merker jeg det bare ved store belastninger på bekkenet som langvarig skøyting på ski ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...