Gå til innhold

Sjokk! Babyen kommer på fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bare ta en ultralyd for å sjekke strørrelsen på baby da han har ligget over normalen de to siste gangene, også oppdager de at han ligger i sete!

Etter å ha sjekket størrelsen begynner de å diskutere hvilken dag keisersnittet skal være, om det et noe ledig dagen etter..

Oi! Terminen er egentlig 20 Jan, det var jammen flaks at fødselen ikke hadde startet!

Men jeg er veldig overrasket, og vet ingenting om keisersnitt! Noen som har noen tips, informasjon eller betryggende ord? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!! det går nok bra ska du se. Tok keisersnitt i forrige uke. Var på beina igjen dagen etterpå. Vondt e jo,men eg tror det e viktig å ikke vente for lenge før man hvertfall prøver å komme seg ut av sengen...... ikke alle klarer det så fort som meg fikk eg høre..... Var ute av sykehuset etter 3 dager har ikke hatt store plager. Lykke til

Skrevet

Bra jobbet! Og gratulerer:)

Skrevet

Babyen min kommer også på fredag :) Planlagt ks pga bekkenløsning.

Jeg har fått noen tips her inne.

-Store truser og bukser som går over såret.

-spør om intravenøst hvis du blir liggende å vente lenge før ks

-få satt kateter etter bedøvelsen

Ellers er det vel det samme som vaginal fødsel om hva man skal ta med.

Kommer nok til å gå fint. Alt er nok litt roligere siden det er planlagt. Er selv dritnervøs men håper jeg roer meg litt etter info/innskrivningen på torsdag.

Hvilket sykehus skal du til?

Skrevet

Skal på Ringerike :) tusen takk for tips! Må få ordnet noen store truser! Det er så rart å vite når han kommer, det er jo litt anderledes å begynne med rier, det kommer jo så plutselig, også klarer man liksom ikke å tenke mer for det gjør så vondt.. Kommer nok til å slite med å sove på torsdag! Lykke til! :)

Skrevet

Lykke til, synes egentlig du er heldig som får keisersnitt, og muligheten til å bli ferdig med garviditeten, og endelig møte babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...