Gå til innhold

Flere som er 2 voksen, 2 barn og bor på ca 125 kvm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere noe større eller er dere fornøyde? Vi tenkte i utgangspunktet at dette var stort nok, men ser nå at vi kunne tenkt oss en ekstra stue og litt større barnerom. Spørs om vi må se oss om etter enebolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, nei vi er to voksne og to barn på 65 kvm ;-)

Skrevet

Ja vi gjør, tomannsbolig. Men det er delt på tre etasjer så ikke helt grei planløsning :(

Skrevet

Vi leier et sted nå som husverten insisterer på at er 140 kvadrat, men jeg tror ikke det er mer enn ca 130. Maks. Det er vesentlig mye mindre enn der vi bodde før, og det var på 160 kvadrat. Her er det 3 soverom, stor stue og ellers helt ok rom. Vi er 2 voksne og 4 barn, og for oss er det for lite, men for en familie på 2 voksne og 2 barn ville det nok vært helt passe :-)

Skrevet

Da vi hadde bare to barn bodde vi på ca 80 kvadrat og syntes det var for lite.

Nå har vi fire barn og bor på 240 kvadrat, det er akkurat passe. Ikke så store soverom, men to bad, to stuer, kjellerstue og masse bodplass :)

Skrevet

Ja, bor i rekkehus på 130 kvm, fordelt på tre etasjer. Har 3 soverom og en kjellerstue. Det går helt fint, men skulle egentlig ønske at alle rommene var litt større. Trives imidlertid så godt her vi bor, og har ikke lyst til å bo oss ihjel med større bolig.

Skrevet

Bestemora mi var ett av 11 barn, som bodde sammen med to foreldre ei tante og ei bestemor på under 100 kvm.

Må ikke være så kravstore;)

Skrevet

Min bestemor var en av en søskenflokk på fem og de hadde to rom, kjøkken og stue og der sov de fordelt, he he :)

Skrevet

Men kunne gjerne tenkt meg 125 kvm eller mer ja :-) Regner med at det spiller en rolle hvor store barna er også. Våre er 3 og 5, og deler soverom, så da fungerer det jo greit. Men ser for meg at det hadde vært greit med 3 soverom + en ekstra stue når de blir eldre (kanskje til og med et gjesterom :-) ).

Skrevet

Uff....vil ha vil ha.....

125kvm er ganske stoort.

Bruk heller penga på ferier og på å skjemme bort barna

og dere selv, enn i å ta opp mere gjeld.

Skrevet

Men kunne gjerne tenkt meg 125 kvm eller mer ja :-) Regner med at det spiller en rolle hvor store barna er også. Våre er 3 og 5, og deler soverom, så da fungerer det jo greit. Men ser for meg at det hadde vært greit med 3 soverom + en ekstra stue når de blir eldre (kanskje til og med et gjesterom :-) ).

Skrevet

Ja, det er ganske stort men når du fordeler det på tre etasjer og har to småbarn som ikke kan sove alene i kjelleren eller vi sove i kjelleren og de sove alene oppe så blir det litt vanskelig :)

Vi er fornøyd med størrelsen vi har men skulle vært bedre romløsning.

Skrevet

Så mange kvadratmeter pr person har vi vel aldri hatt...

I en periode på 7 mnd bodde vi faktisk alle 10 på 40 kvm, og det gikk helt fint det også.

Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 barn og bor¨på 115 kvm og syns det er altfor lite. Vi skal bygge hus etterhvert..

Skrevet

To voksne og 3 små barn på 79 kvm. Venter en til. Håper på større etter endt utdanning, men må si det går overraskende bra at barna deler det ene soverommet. Har mye bodplass utenom.

Skrevet

Vi bor i et hus på 130kvm og det eneste vi savner er bedre oppbevaringsplass. Et større loft og en bod ute hadde hjulpet mye.

Skrevet

Vi bor på 90 og har nok plass :)

Skrevet

Ja,vi er to voksne og to barne i ett hus med alt på en flate. 120kvm. I tillegg har vi en uinnredet kjeller på ca 80kvm, og i løpet av et par år kommer vi til å få stue og et par ekstra sove-/hobbyrom i underetasjen. Jeg ser at huset vårt vil begynne å bli lite når barna blir litt større;-)

Skrevet

Vi er 2 voksne og 3 (4 til sommeren) barn og bor på ca 108 kvm. 3 soverom.

Skrevet

Vi er to voksne + to barn som bor på 110 kvm nå. Vi vil veldig gjerne ha noe mindre vi da:)

Vi har søverøm oppe og tv stue + spisestue, kjøkken og bad og gang nede. Skulle veeeldig gjerne hatt alt på en etage

Skrevet

2 voksne, ett skolebarn, en stoooor hund og en liten en i magen som kommer snart. Føler jeg bli kvalt til tider på våre 92 kvm.

Føler at det hadde hjulpet med 125-30 kvm.så kikker etter det vi da.

Skrevet

Jeg bor med 6 barn på 80kvm. Går helt fint det, men hadde jo vært deilig med noe større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...