Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hva nå enn du har tipper jeg HI ;-) Hyggelig med sånne drittslengingstråder
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 oslo, definitivt! Spesielt fordi de som snakker den tror den er fin, og later som eller gidder ikke prøve å forstå andre dialekter...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Ehm.. Er vel ikke drittslenging? Bare et lite sprøsmål.. Selv syns jeg vel Fredrikstad-dialekten er ganske ille.. Og Sunnmøring.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg nominerer min egen dialekt; Surnadaling....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Østfolddialekt! Dessverre høres ikke folk spesielt smarte ut når de snakker kav Fredrikstaddialekt. Tror han Raymond-figuren har ødelagt mye for dem.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Fredrikstad, høres ikke særlig pent ut. Toten er ganske harry dialekt det også.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 fredrikstad og oslo.. fredrikstad fordi det høres helt rart ut og oslo fordi de tror de snakke så mye penere enn alle andre og later som de ikke forstår andre dialekter.. godt mulig de rett og slett ikke forstår, men det er nok kun fordi de er så oppslukt i egen dialekt og tror det er den eneste..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Fredrikstad , Toten og helt klart Oslo... Og alle bøndene i Oslo som prøver snakke Oslo- dialekt fordi at de fra Oslo ikke VIL forstå...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er fra Østfold og er utflytter. Så mange kommenterer dialekta mi, og etterligner meg når jeg snakker. De påstår det er bare søtt da, men.. Må ærlig innrømme at jeg skammer meg litt.. Tror også det er han Raymond-fyren som gir meg dårlige assosiasjoner når de etterligner meg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #15 Skrevet 11. januar 2011 Sarpsborg! Ingen over, ingen ved siden!! Toten er jo nydelig. Sjarmerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå