Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Skulle slanke meg, hold til idag....9 dager...nå gomler jeg sjokolade! Er 164 cm og 63 kilo så det er ikke krise, men har en mage jeg vil bli kvitt(og kanskje litt lår).......uff føler meg som en taaaaper:(
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 slanking er jo kjempelett! når man er mett :-) Men du har holdt ni dager, det er kjempebra! Om du spiser sjokolade nå gjør ingenting, du kan fortsette slankinga nå. Du er ikke godtesugen nå lenger? Jeg har holdt i nesten hele dag jeg, men falt pladask for smågodtposen i kveld. Må nok ha meg en liten julebrus også, men prøver å spare til greys :-) Jeg er 161 og veier 65 kg nå, da føler jeg at jeg begynner å bli stor, men ikke feit. Enda...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 hehe;) bra det ikke bare er meg som sprekker her...uff vil ha mere!blæh:(
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 21:18: takk for oppmuntringa;)hva er så du?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Det er lov å sprekke, men KUN en dag:) Fortsett videre i morra, du. Jeg er også på slankern på 9 dagen, og har gått ned 2 kilo! Jeg hiver i meg sukkerfri Läckerol.. et par esker daglig, synes det er en fin og grei (nok) erstatning.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 jeg spiser ikke sukkerfritt engang:P må du ikke veldig på do da?:Phehe...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Tror den lakserende effekten er sterkt overdrevet:) Hilsen läkeroltyggern.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 jeg er også er. Skulle egentlig begynne på mandag. men jeg får ikke til! Helledussen. Jeg elsker sukker. Sjokolade og kake og annet digg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er 163og veier 62, vi er i samme båt gitt:) Hvor mye vil du ned? Jeg ville vært så glad om jeg kunne klart å gå ned til 57 igjen! Ps i dag har jeg klart å trykke i meg 1 pose ostepop og en kvart pose med blandet sjokolade fra minde
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 21:34: åj hatt skikkelig Lørdag idag du;) Vil ned til under 60, da skal jeg være fornøyd;)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Jepp, glemte at det var tirsdag gitt:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Hvordan vet du om jeg er lat? Tenk at man skal bli kalt for en lat ku på dette forumet med VOKSNE mennesker! Til opplysning så er jeg kjempe aktiv hver eneste dag, ikke sitter jeg noe foran TV og lite foran PC. Har et lite barn som er super aktiv, så kan love deg at jeg helt sikkert er mye mere aktiv enn deg!Og går du tur 3 timer for dag forresten?Nei, tenkte meg det!Fader nå blir jeg provosert...sikkert det du tenkte også...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #15 Skrevet 12. januar 2011 Jeg er også rundt vekta til dere på denne tråden, 161 høy og var 62 kilo for et par uker siden. Er gravid i uke 10 og er nå 64, og jeg som akkurat har starta på oppfeitningsprosessen... jaja, heretter er det skjerpings på sukker inntaket, for jeg vil ikke ende med 30 kilo pluss slik som med nr 1, med nr 2 endte jeg på 15 kilo pluss, var ideelt. Men denne gangen er det vanskelig å ligge unna sjokkisen... Ah, jaja, etterpå skal jeg ha samme mål som dere, under 60 og helst 57 Lykke til dere:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #16 Skrevet 12. januar 2011 Vel, jeg er også på slanker'n, og spiser sjokolade hver eneste dag. Og jeg har gått ned 9 kilo siden oktober. Stikkordene er "måtehold" og "trening".
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #17 Skrevet 12. januar 2011 Det viktigste når man slanker seg er å ikke gi opp selv om man sprekker. På sikt kan slike sprekk til og m,ed være bra. Da er du ganske sikker på at kroppen ikke skal gå på sparebluss eller noe slikt. Jeg gikk ned 10 kg for et halvt år siden. Da tillot jeg meg å sprekke hver lørdag. Et tips er også å forsøke seg på treningsprogrammet de bruker på Puls nå. 4 uker på å komme i form. Tror det kan gjøre godt på magen også. Jeg begynte på mandag. Er litt støl etter første styrketrening (som du hverken trenger treningsstudio eller spessielt utstyr for å gjennomføre. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå