Gjest Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Min unge skal øve seg på alt mulig i sengen etter vi har gjort ferdig syngingen. Klarte, krype osv. Sitter dere sammen med babyen på rommet eller går dere ut? For min unge holder på lenge før hun sovner. Hun syter hvis jeg går ut så jeg haar aldri testa å ikke sitte ved henne Jeg vurderer å ikke la henne styre før hun legger seg ned. Altså legge henne igjen før hun klarer å klatre opp osv. God eller dårlig ide?
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Det kan gå begge veier. For vår del var det ikke heldig. Da ble hun bare sint og ville IKKE legge seg. Så jeg måtte bare la henne kave og styre også gikk jeg bare utav rommet. Olivia holder også på leeeeeenge før hun sovner. Bortimot 1-2 timer. Men hun koser seg i senga og så lenge hun ikke skriker hysterisk lar jeg henne ligge. Hun gråter sjeldent mer enn 10 min av gangen.
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Sitter du å venter på at de skal legge seg inne på rommet deres eller går du inn og ut?
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Ja, ok der ser jeg at du skriver at du går ut av rommet. Mon tro om jeg skal prøve det og...Eller ikke...
Swiftie Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg går alltid ut av rommet, barna mine holdt på sånn selv. Etter jeg har begynt å gå ut har de iallefall sluttet med det.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Vi går ut fordi vi tenker at de kaver for å finne roen, det må de jo selv. Av og til sovner de ikke med en gang, men vi kan ikke sitte der inne til de gjør det heller. Går bra å bare gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå