Gå til innhold

Snakker dere virkelig så stygt til andre mennesker til vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt overasket over, og ikke minst oppgitt når jeg leser hvordan noen henvender seg og svarer på innlegg her inne.

Kaller dere virkelig folk dere møter for "dumme", "idioter" etc. etc.?

Eller gjør dere det bare bak ryggen deres?

Får et inntrykk av at noen føler en viss "makt" ved å kunne kalle andre..som om det er deres måte å heve seg selv på. En ufyselig måte i så fall..

Voksene mennesker (tilsynelatende), burde dere ikke vite bedre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bim er ikke ille. Dib er mye verre.

Er bare sånn det er på nettet. Enten så får man tåle det eller så får man finne på noe anna enn å henge her inne. Jeg derimot bryr meg ikke om det.

Skrevet

hei..nå er ikke jeg en av de som har kalt noen her inne dumme, men hvis jeg synes noen har noen "dumme"spm altså ikke alltid at spm er dumt men kanskje dumt formulert eller spm som kanskje 12 andre akkurat har spurt om fem innlegg tidligere så kan jeg finne på å si det, men har ikke noe problem med å si det i virkligheten heller da...men synes ikke personen i seg selv er dum så ville ikke sagt det til noen...

ikke noe makt greie fra min side, sier bare ting rett fram som regel..går sjelden rundt grøten...

men jeg må jo si til at jeg har vært her inne nå i ca 3 år omtrent, synes jeg ikke folk er så slemme mot hverandre jeg da..litt kommentarer er det jo men det ligger gjerne litt bak personlig fra alle de hvor mange 300? 400? som er her inne, som da gjør at folk reagerer litt anderledes, pluss at de fleste her inne har endel hormoner som svinger litt..

Også når man legger ut innlegg her som er ett åpent forum så må man regne med å få div svar tilbake(forsvarer ikke de som skriver stygt til folk altså) men man må regne med noe både positiv og negativ tilbakemelding fra alle..

ha en god dag videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...