Gå til innhold

Dere som har mistet i uke 13-16 .


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere det ? Hadde fosteret vært dødt lenge ?

 

Blødde dere mye etterpå ?

Takk for svar .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistet midt mellom uke 13-14

Blødde en god del.

Merket at jeg hadde masse smerter i magen, slimproppen gikk, ultralyd viste dødt foster. måtte operes ut siden fostetert hang fast å kom ikke ut selv.

Skrevet

Begynte å blø litt etter sex(mørkerødt blod) i uke 13. Kom blod på papiret dagen etterpå også hver gang jeg tissa. Hadde også mye murringer i mage og rygg. Fikk hastetime til ul og der fant de et dødt foster som hadde vært død siden uke 11-12. Veldig trist. Fikk operasjon noen timer etterpå.

Skrevet

Jeg mista i uke 13. Begynte å blø på jobb og ble redd så ringte legen, fikk komme inn samme dag, men der fant ikke legen fosterlyd så ble sendte til ul på sykehuset samme ettermiddag som viste at den lille hadde vært død siden uke8-9. Hadde utskraping dagen etter. Blødde ikke så mye etterpå, men fikk infeksjon så hadde store smerter og feber noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...