Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 før det dauer ut? Jeg lå så godt her på sofaen :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Joda ikke noe problem, hvis du kan komme og reparere peisen vår så vi slipper å bli røykforgiftet fordi vi vil holde oss varme
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 snøft! Det høres stress ut, legger heller i ovnen min jeg... Hva er galt med peisen deres da? Dårlig trekk i pipa? Har spjeldet låst seg?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Godt spørsmål, har aldri kommet så langt å fått noen til å se på det og forrige eier sa bare noe om at røret som går opp til hovedrøret (!?) er skjevt eller feil stilt eller noe i den duren Blir heldigvis ikke så kaldt her oppe da vi har etasje under som hjelper til å holde varmen i tillegg til ovner. Men hadde jo vært litt koselig å faktisk kunne brukt den når den først er der
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 hmm, kjedelig. ja, peis er kos :-) Hør med feieren, kanskje der er reir i pipa eller noe?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det kan jeg jo gjøre. Han burde vel ha litt peiling Har tenkt på å rive hele peisen og sette inn liten vedovn og da må det jo være i orden. Får hanke inn feieren neste gang, noe som ikke blir så vanskelig. En av de første tingene han sa etter å ha sjekket navnet mitt sist gang han var her var "deg har jeg holdt da du var liten!" He he, å ja
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 hehe :-) Ja, en ovn er mye mere effektiv. Har du stor glassdør på blir det nesten som peis :-) Feieren her er heller ikke vanskelig å be :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det gjør vel det. Koselig å sitte under et pledd å se på flammene. Men så er det jo det å reise seg og fylle på da, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå