Gå til innhold

kan noen legge i ovnen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

før det dauer ut? Jeg lå så godt her på sofaen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda ikke noe problem, hvis du kan komme og reparere peisen vår så vi slipper å bli røykforgiftet fordi vi vil holde oss varme :)

Skrevet

snøft!

Det høres stress ut, legger heller i ovnen min jeg... Hva er galt med peisen deres da? Dårlig trekk i pipa? Har spjeldet låst seg?

Skrevet

Godt spørsmål, har aldri kommet så langt å fått noen til å se på det og forrige eier sa bare noe om at røret som går opp til hovedrøret (!?) er skjevt eller feil stilt eller noe i den duren :P

Blir heldigvis ikke så kaldt her oppe da vi har etasje under som hjelper til å holde varmen i tillegg til ovner. Men hadde jo vært litt koselig å faktisk kunne brukt den når den først er der :P

Skrevet

hmm, kjedelig. ja, peis er kos :-) Hør med feieren, kanskje der er reir i pipa eller noe?

Skrevet

Ja, det kan jeg jo gjøre. Han burde vel ha litt peiling :)

Har tenkt på å rive hele peisen og sette inn liten vedovn og da må det jo være i orden.

Får hanke inn feieren neste gang, noe som ikke blir så vanskelig. En av de første tingene han sa etter å ha sjekket navnet mitt sist gang han var her var "deg har jeg holdt da du var liten!" He he, å ja :D

Skrevet

hehe :-) Ja, en ovn er mye mere effektiv. Har du stor glassdør på blir det nesten som peis :-) Feieren her er heller ikke vanskelig å be :-)

Skrevet

Ja, det gjør vel det. Koselig å sitte under et pledd å se på flammene. Men så er det jo det å reise seg og fylle på da, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...