Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Sønnen våres sover på samme rom som oss (7 mnd) og jeg er livredd for å ha sex å at han våkner. Andre?? Hehe, noen som har erfaringer eller tips å dele?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ja. Jeg var det så lenge hun var på samme rom. Nå er jeg bare paranoid for at 4åringen skal våkne og komme inn.. han våkner ofte om kvelden/natta. Jeg slang et teppe over ene sida på grindsenga så om hun våknet så ville hun ikke sett noe. Ikke at jeg tror hun egentlig ville det uansett da.. men det hjalp.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor er du redd for det da? Vi har en på snart 17 mnd på vårt rom, og om hun våkner (noe hun av og til gjør), så stopper vi bare opp litt og forsøker å legge henne ned igjen og venter til hun sovner igjen. Er jo ikke akkurat som om hun skjønner noe av det som foregår uansett ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 hei,. det er ikke farlig å ha sex mens man har unger i rommet,. vi hadde det masse med første ungen og nå med nr 2. om ungen våkner så er det bare gi ungen smokk eller noe så ungen sovner fort igjen,... ungen nr 1 byttet soverom og fikk sove på sitt eget rom når han var 8 måneder. hvorfor er du redd for det? redd han skal se dere?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 men en annen ting jeg tenker på, OM uhellet er ute... så husker ikke ungene det? De blir ikke "skada" resten av livet om de så mammaen og pappaen ha seg litt når de var små? Uff.. Kanskje dumt spm, men bekymrer meg faktisk for dette. Mannen min bryr seg ikke.. Neeeida, ikke noe farlig, sier han. HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Hehe, ja!! Men det er betryggende å høre om det At andre har sex foran unga og at de innimellom våkner. ;-) Missforså meg rett, men har hørt dette liksom er fy fy...! Derfor så er det fint å ha andres synspunkter... Hi
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Ok :-) Neida, barn er ganske så uskyldige her,og spesielt de yngste barna. Ble fersket av eldstemann en gang når han var rundt 5 år, og han lurte bare på hvorfor vi hadde kledd av oss før vi lå og kilte hverandre, hehe... Han skjønte ikke så mye av det, og da var han 5 år. En baby og 1-2 åringen forstår ingenting. Du kan trygt ha sex med sønnen din i rommet, om han skulle våkne og se/høre noe, så vil han ikke forstå noe uansett ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå