Gå til innhold

Hunden min knurra ,og holdte på å bite meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyhunden min (hatt han i nesten 1 mnd nå) flekka tenner,knurra mot meg og ville bite meg. Det lå en vaffel-bit på bordet., jeg så at han tok tak i den , dermed tok jeg den fra han,sa fy osv..Han flekka pina meg tenner mot meg, og knurra å sku til å bite meg..Jeg var livredd,men tenkte å vise fram at han ikke skremte meg.. Han fikk videre bejsed om å gå å legge seg på plassen sin.. Har da hatt hund i alle år før,men den forrige hunden min holdt ikke på slik.. Nabo jenta mi,fortalt meg at han knurra mot henne og dattra mi,da de skulle få han ned fra senga til min datter. Hun har ikke lov å hunden i senga si,det veit hun veldig godt,men hunden har da fått lov av henne. Dem prøvde å lokke med seg hunden ned,han ville ikke.Da dro de han i halsbåndet,og da begynte han å knurre mot dem.. Tror dere at han er en tikkende bombe?? Han er kjempe snill til vanlig, elsker kos osv.Veldig glad i mennesker,sosial,en blid og munter hund,veldig snill...

Dog-lover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm....virker som om hunden din er sjefen i huset...hvor gammel er den?hva slag rase? jeg synes du burde tatt kontakt med en hundeklubb og gått på et hundespråk/hundepsykologi kurs for å lære å kommunisere med hunden din.virker som dere ikke snakker samme språk eller er enige om hvem som bestemmer.

har selv hatt hund og drevet aktivt med hund og hundrespråk på mine hunder i mange år.det er utrolig hvor mye bedre man kommuniserer når man kan samme språket.

boktips:på talefot med hunden.

Skrevet

Han blir 5 år straks,setter-.. Han er veldig snill, men jeg tror ikke at han er vandt til å bli mast på. Takk for tipset, boken er bestilt.

Skrevet

Høres ut som han er sjefen i huset ja. Om du har så dårlig kontroll at du ikke viser hvem som er sjefen, så syns jeg det er rart du tør ha han blandt dine barn.

Skrevet

Siden han er 5 år så forklarer det en del. Han er enten redd og blir usikker og redd i situasjonene ( har han blitt mishandlet eller håndtert hard av tidligere eier?) eller så prøver han å finne plassen sin i flokken og tester ut hva han kan gjøre og ikke.

Vi fikk en hund for 4 år siden, han var da 2 år. Vi kjøpte han gjennom annonse på finn. Han viste tydelige tegn på å ha blitt sparket fra tidligere eier og det tok over 1 år før han sluttet å knurre når jeg gikk rundt forbi han når han lå på gulvet. Hvis jeg hevet stemmen og kjeftet knurret han og viste tennene flere ganger, alt dette er helt slutt på nå. Han er blitt trygg og kjenner oss godt.

Skrevet

En hund kan bli usikker, redd, aggressiv osv om den har en eier er som er en dårlig leder.

For hunden nok trim? Det kan og gjøre hunden ustabil.

Blir det brukt til noe? For den hjernetrim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...