Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Dette har hun alltid vært. Alltid god aldri slem....nei jeg tuller ikke, ALDRI slem. Hun er bare 4 år og i kveld gråt hun så sårt fordi hun tenkte på en grav der det lå en baby. Det lå visst en blå bamse på graven som het Tussi. Hun så graven for 2 år siden. Det begynte med at hun sa at hun ville ha sin bamse på graven når hun var død. Huff hvorfor sier du det sa jeg og da brast hun i gråt. Hun gråter også fordi CD spilleren er ødelagt.....ikke fordi den da ikke kan spille musikk men fordi den har hun fått av sin tante så den er hun så glad i....hun gråter ikke så ofte og nesten bare fordi hun er sentimental. Lurer på med gru hvordan dette skal gå.............
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har en som har vært veldig sentimental oppgjennom. Snakker blant annet om sin døde bestefar som han aldri har mødt og gråter sårt fordi han er så glad i han! Strigråter over ødelagte tegninger, leker (som gjerne lar seg fikse) osv. Det er en vanskelig balanse dette med å skulle la de få oppleve og føle hvordan verden er og det å skulle beskytte og verne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå