Hufsla Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 stormberg utebukse. Det ser vel helst ut som at det er sømmen som har gått opp, men gutten min sliter virkelig på slike klær. Har brukt opp 2-3 vinterdresser hver vinter... Håper det gir seg snart, og at han sliter mindre på klærne...
♡ A & E ♡ Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Du kan ikke kjøpe noe slitesterkt "stoff" og sy på knærne før det går hull kanskje? Er kjipt å ut med så mye på vintertøy
*smula* Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Da guttungen sleit hull på knærne på dressen sin, lappet jeg det med sånn klistrelapp som er vanntett, kjøpt i sybutikken. Dressen ble god som ny.
Hufsla Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2011 jeg har gjort det noen år, men de lappene er ikke særlig slitesterke. Holder et par uker max. Men jeg har slike lapper på lager, så jeg reparerer vel, og håper vinteren snart er slutt :-)
♡ A & E ♡ Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Tenkte kanskje det kunne være noen store gummierte lapper eller noe? Du får be han sitte pent og slutte med all den lekinga
Hufsla Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2011 skal be han om det, first thing in the morning :-) Alt var bedre før, da hadde de så dårlig råd at de ikke hadde råd til å slite klær :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå