Gå til innhold

Jeg bør vel kanskje ta et hint..


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra jobb i dag stod det "Bjørn borg" i fin stripe rundt magen min... Ikke alle klær som er like behagelige å gå i lenger.

Sist jeg var gravid kom kke magen før mye senere, nå spretter den frem. Er 11+0 i dag så er jo egentlig litt tidlig.

Får kjøpe noen større tights som jeg kan ha noen uker. Så får jeg pakke frem mine flotte mamma bukser etter hvert.

Har sett litt på mamma klær på nettet men det er jo sabla dyrt... Og å bestille fra utlandet er jo bare tull, beltaler jo minst like mye i toll som selve pakken.

Flere som går med trange klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er bare komt til 5+3, men har allereie bestilt meg mammaklær. Ikkje at eg treng det ennå. Eg har bestilt ein del kle hos mammamiss. Dei har ein del annonser på finn.no under mammaklær. Mykje billig og fint. Eg brukte finn sin betalingsgaranti, og alt gjekk problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 8 uker på vei, men sliter med buksene mine allerede... Kjennes ut som om at ting har begynt å flytte seg lenger opp og ut, + at jeg nok er full av luft. Må brette ned tights for at det skal føles ok ut... Kommer til å bli ei dundre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med trange bukser for tiden, dette er mitt tredje svangerskap og magen kom tidligere denne gangen enn begge de to forrige. Er 10+6 i dag og går nesten bare i treningsbukser siden dongribuksene har blitt veldig ubehagelig å ha på de siste ukene :P Har heldigvis noen mammabukser liggende fra forrige svangerskap som snart må finnes fram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt bytta ut arbeidsbuksa mi med ei som er større ja!:) Skulle ha på meg ei dongribukse igår, men den passet ikke gitt!!;) er bare 12uker enda, men begynner å vises så smått. så tidlig vistes det ikke sist!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Jeg har gått til innkjøp av en mammabukse. Jeg er ikke i stand til å få på meg vanlige busker. Det skyldes nok ikke så stor gravid-mage, men luft kombinert med at jeg er veldig øm over magen... I TILLEGG har jeg måttet kjøpe meg større BH. Det tøyt jo ut over alt.

 

Må nok krype til korset og ta en handlerunde til snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg går konstant med halve puppen utenfor bhèn..

Må få somlet meg til å kjøpe noen nye. Men finner nok frem amme bhène etter hvert. Gidder ikke bruke masse penger på å kjøpe nye som jeg ikke får brukt etter graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...