Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Maila med ei fra tyskland,men er så dårlig på engelsk innimellom Hva betyr det siste her,skjønner jo at ungene er søte... Your Kids are cute, what about you ;-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er og elendig i engelsk Barna dine er søte, hva med deg Mulig han prøver å si at du er det samme ))) Hehe
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Godt å høre at det er flere som er elendig i engelsk Fikk jo nesten hetta når hun begynte å skrive til meg på facebook,og jeg måtte svare på engelsk,hehe..Men jeg klarte å svare bare jeg tok det enkelt
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Barna dine er søte, hva med deg? Kanskje hun hinter frempå med noe her?
mamma til lillingen Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Evt så spør hun hvordan du ser ut?
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2011 Ja,kan hende hun spør om hvordan jeg ser ut...Er ei tante av mannen som han kun har møtt 1 gang 35 år siden,og som jeg har fått kontakt med gjennom facebook...Har sett meg på bilde der da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå