Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Heisann damer! Jeg sliter litt med å finne ammebher jeg liker, er opptatt av at de er både pene og behagelige, og de MÅ ha spiler. Finner ingen jeg liker i butikk, og tror at jeg snart setter meg ned og griner om jeg ikke finner noen - så irritert er jeg på meg selv for å være så kresen! huff, skal ikke være lett MEN, så kom jeg over denne nettsiden da. Problemet er vel at jeg vet jo ikke om jeg kommer til å passe dem, men går i såfall an å returnere. Er det noen av dere osm har bestilt ammebher fra mammatrend.no og som har noen erfaringer og dele? var det verdt det, hvordan var bhene? de ser jo ihvertfall fine ut Svar mottas med stooooor takk :)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Jeg bestilte 2 Hot Milk bh-er samt en Bravado bh fra mammatrend.no, og var kjempe fornøyd med de. Brukte de gjennom hele ammeperioden. Jeg bestilte etter å ha ammet i ca. 2 måneder, da hadde størrelsen på brystene stabilisert seg, og jeg var heldig som slapp å måtte bytte ut pga feil størrelse. Men jeg bestiller mye tøy på nettet og har aldri hatt problemer med å bytte når jeg bommer, ser ingen grunn til at mammatrend skal være annerledes. Les nøye byttepraksisen før du bestiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå