Gå til innhold

MAMMATREND.NO - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer!

Jeg sliter litt med å finne ammebher jeg liker, er opptatt av at de er både pene og behagelige, og de MÅ ha spiler. Finner ingen jeg liker i butikk, og tror at jeg snart setter meg ned og griner om jeg ikke finner noen - så irritert er jeg på meg selv for å være så kresen! huff, skal ikke være lett :P

MEN, så kom jeg over denne nettsiden da. Problemet er vel at jeg vet jo ikke om jeg kommer til å passe dem, men går i såfall an å returnere.

Er det noen av dere osm har bestilt ammebher fra mammatrend.no og som har noen erfaringer og dele? var det verdt det, hvordan var bhene? de ser jo ihvertfall fine ut :)

Svar mottas med stooooor takk :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte 2 Hot Milk bh-er samt en Bravado bh fra mammatrend.no, og var kjempe fornøyd med de. Brukte de gjennom hele ammeperioden.

Jeg bestilte etter å ha ammet i ca. 2 måneder, da hadde størrelsen på brystene stabilisert seg, og jeg var heldig som slapp å måtte bytte ut pga feil størrelse. Men jeg bestiller mye tøy på nettet og har aldri hatt problemer med å bytte når jeg bommer, ser ingen grunn til at mammatrend skal være annerledes. Les nøye byttepraksisen før du bestiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...