Gå til innhold

Omgangssyke light?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen kastet opp natt til i dag, 2 ganger, det var stort sett vann som kom opp.

Han har ikke hatt feber, har hatt 1 vanlig avføring i løpet av dagen med normal konsistens.

Er pigg igjen.

Har tenkt å sende han i barnehagen i morgen da regelen der sier minimum 24 timer siden siste oppkast eller diare. Og det blir jo da over 24 timer.

Han hadde omgangssyke i fjor, men da varte det nesten en uke og var mye hardere, så jeg er litt overrasket over at det varte så kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge guttene her har også hatt en sånn variant.

Først minsten som kastet opp 3 ganger. Litt dårlig matlyst dagen etter, men ellers i fin form.

Så eldste som kastet skikkelig opp flere ganger et par netter etterpå, tømte seg skikkelig. Men etter de ca 4 timene som dette sto på, så var han kjapt tilbake i bra form.

Ingen hadde noe feber, og ingen hadde løs mage.

Verken jeg eller mannen fikk det.

Skrevet

Her sier de 48timer siden det er så enormt smittsomt og så mange som har det. Det er i Rogaland.

Selv har jeg hatt omgangsyken 3ganger. 2ganger 1uke før jul og 1gang sist uke.

Jenta mi hadde 1 gang før jul og i forrigårds kom det om natta.

Kasta opp ca 3-4ganger så var det over. Var litt rar halve dagen igår,men det var vel bare for og komme seg etter det.

Har ikke fått noe enda vertfall,men håper og sleppe flere ganger,har fått min dose denne vinteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...