Gå til innhold

Clearblue Fertilitetsmonitor


linaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjerne. Men funker den? Er det noen som har erfaring med denne. Satt just å tenkte på å prøve. Men da må jeg jo kalle meg prøver på ordentlig og det er jo skremmende siden jeg VET at dette ikke blir enkelt for oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å skaffe meg en sånn, men har ikke råd til å betale full pris.. Hvor mye tenkte du å ta for den? Har prøvd å bli gravid i 1 år nå, så hadde vært litt moro å prøve med denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd i 3 år. uten hell, gitt opp rett å slett. kjøpte meg fertilitetsmonitoren for å prøve. prøvd den 1 gang:) fungerer helt greit . får fulgt med veldig. men selv om man råker på dagen akkurat kan det være andre ting som ikke klaffer også!:)

 

tenkt meg full pris, siden den er helt ny. :) 1300 med testpinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er veldig fin å ha. får fulgt med mye mer på dagene :D

Men nå har jo jeg prøvd i 3 år å bli gravid uten hell :/

 

tenkt meg 1300 for den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinkasol, og beklager Linaa for at jeg plutselig blander meg inn her. Men jeg skal selge min CB fertilitetsmonitor jeg også ( har lagt ut her tidligere, men den har forsvunnet nedover).

Har kun brukt denne i 1pp, og da satt spiren:) Vi takker monitoren for at det, for da jeg begynte å bruke denne så fant jeg ut at jeg har bommet på EL helt TOTALT tidligere!!:)

Den er som sagt helt ny, og i tillegg får du med 18 testpinner. Alt får du for 800 kroner:-) Hvis du er interessert så send meg en epost: [email protected].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei"spire i magen".

 

Jeg sendte en mail til deg i går, men den har du ikke svar på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den her i stedet, får den på 1 uke, helt ny og fortsett å kjøp testene her til 12 pund istedet for 300 kr på abotek!! :-) Og når du selger den får du igjen pengene :-) Jeg kjøpte min der og fortsatte å kjøpe testene der og dønn billig og når pundet er på under 10 blir det skikkelig billig. Og der er det også mye annet som er interessant :-)

 

http://shop.ebay.co.uk/homehealth-uk/m.html?_nkw=clearblue+fertility+monitor&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at det er montitor + 20 testpinner til 72 pund, men det ser du jo om du går inn på siden :-)

 

De fleste som er på CBFM på snartgravid har kjøpt den gjennom denne selgeren på ebay.co.uk(england IKKE USA!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, da var den bestilt... ehm, jeg mener kjøpt, måtte betale med engang :) Flott tips, tusen takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååå bra :D håper det klaffer for meg også.. jeg brukte den denne perioden. men gikk tomt for test pinner. var på dag 14 å ennå kun lav:S såå mulig jeg bommer helt på EL også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...