Gå til innhold

Clearblue Fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

har en

Clearblue Fertilitetsmonitor med en ny pakke testpinner.

Noen som er intrs ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne. Men funker den? Er det noen som har erfaring med denne. Satt just å tenkte på å prøve. Men da må jeg jo kalle meg prøver på ordentlig og det er jo skremmende siden jeg VET at dette ikke blir enkelt for oss.....

Skrevet

Jeg har vurdert å skaffe meg en sånn, men har ikke råd til å betale full pris.. Hvor mye tenkte du å ta for den? Har prøvd å bli gravid i 1 år nå, så hadde vært litt moro å prøve med denne :)

Skrevet

jeg har prøvd i 3 år. uten hell, gitt opp rett å slett. kjøpte meg fertilitetsmonitoren for å prøve. prøvd den 1 gang:) fungerer helt greit . får fulgt med veldig. men selv om man råker på dagen akkurat kan det være andre ting som ikke klaffer også!:)

tenkt meg full pris, siden den er helt ny. :) 1300 med testpinner

Skrevet

ja den er veldig fin å ha. får fulgt med mye mer på dagene :D

Men nå har jo jeg prøvd i 3 år å bli gravid uten hell :/

tenkt meg 1300 for den :D

Skrevet

Hei Tinkasol, og beklager Linaa for at jeg plutselig blander meg inn her. Men jeg skal selge min CB fertilitetsmonitor jeg også ( har lagt ut her tidligere, men den har forsvunnet nedover).

Har kun brukt denne i 1pp, og da satt spiren:) Vi takker monitoren for at det, for da jeg begynte å bruke denne så fant jeg ut at jeg har bommet på EL helt TOTALT tidligere!!:)

Den er som sagt helt ny, og i tillegg får du med 18 testpinner. Alt får du for 800 kroner:-) Hvis du er interessert så send meg en epost: [email protected].

Skrevet

Hei"spire i magen".

Jeg sendte en mail til deg i går, men den har du ikke svar på.....

Skrevet

Kjøp den her i stedet, får den på 1 uke, helt ny og fortsett å kjøp testene her til 12 pund istedet for 300 kr på abotek!! :-) Og når du selger den får du igjen pengene :-) Jeg kjøpte min der og fortsatte å kjøpe testene der og dønn billig og når pundet er på under 10 blir det skikkelig billig. Og der er det også mye annet som er interessant :-)

http://shop.ebay.co.uk/homehealth-uk/m.html?_nkw=clearblue+fertility+monitor&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1311

Skrevet

Glemte å skrive at det er montitor + 20 testpinner til 72 pund, men det ser du jo om du går inn på siden :-)

De fleste som er på CBFM på snartgravid har kjøpt den gjennom denne selgeren på ebay.co.uk(england IKKE USA!!)

Skrevet

Takk for tipset :)

Skrevet

Takk for link, da var den bestilt... ehm, jeg mener kjøpt, måtte betale med engang :) Flott tips, tusen takk igjen :)

Skrevet

sååå bra :D håper det klaffer for meg også.. jeg brukte den denne perioden. men gikk tomt for test pinner. var på dag 14 å ennå kun lav:S såå mulig jeg bommer helt på EL også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...