Gå til innhold

Ber dere venner i dåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har seks nære venninner som bor på samme plass som meg, tre av de skal være faddere. Har lyst til å be de tre andre også. Er det vanlig? Eller blir det sett på som "gavetigging"? Jeg vil selvfølgelig be de for at jeg føler at det er en del av familien vår. Men min mor mente at det var såkalt tigging av gaver og at det ikke var så vanlig å be venner i dåp. Hva mener dere om dette? Hva hadde dere tenkt hvis der hadde blitt bedt i en venninnes dåp uten å være fadder?

Håper noen kan komme med noen tanker rundt dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig syntes at det hadde vært koselig å bli bedt. Hadde IKKE sett på det som gavetigging! Har du tre så nære venninner så sett pris på dem med å be de i dåpen, helt klart :-)

Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...