ollebolle80 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har seks nære venninner som bor på samme plass som meg, tre av de skal være faddere. Har lyst til å be de tre andre også. Er det vanlig? Eller blir det sett på som "gavetigging"? Jeg vil selvfølgelig be de for at jeg føler at det er en del av familien vår. Men min mor mente at det var såkalt tigging av gaver og at det ikke var så vanlig å be venner i dåp. Hva mener dere om dette? Hva hadde dere tenkt hvis der hadde blitt bedt i en venninnes dåp uten å være fadder? Håper noen kan komme med noen tanker rundt dette
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde selvfølgelig syntes at det hadde vært koselig å bli bedt. Hadde IKKE sett på det som gavetigging! Har du tre så nære venninner så sett pris på dem med å be de i dåpen, helt klart :-)
ollebolle80 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det er det jeg også tenker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå