Gå til innhold

Jeg er feit jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

OG jeg røyker, og drikker pepsi max. Og vet derer hva, unga mine er friske og fine de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røykte du da du var gravid også? Bare av nysgjerrighet. Selv røyker jeg ikke, men drikker for mye cola. Mens jeg er gravid.

Skrevet

Ja, røyka da også, men mye mindre og lightere sigaretter. Levde på cola de første 4 mnd grunnet kvalme. Opp til ett par liter om dagen. Var derfor jeg ble "feit" men det gikk bra med unga ;)

Skrevet

Så flott. Da oppfordrer vi herved alle andre vordende mødre til å gjøre det samme!

Skrevet

mhm. kjempebra med mødre/forbilder som røyker, drikker cola hver dag og er overvektig. absolutt noe å drive propaganda for. håper alle tar etter deg HI

Skrevet

Jeg som sa jeg drikker cola, var også forferdelig kvalm de fire første månedene av svangerskapet, og cola var omtrent det eneste jeg orket. Men jeg holdt meg innenfor det de anbefaler av kaffein om dagen; max én liter kaffeinholdig brus om dagen. Men det er likevel mye, syntes jeg. Blir betrygget av å høre at det kan gå bra.

Skrevet

barn nr 1 er lagd på cola og chips.. det var det eneste jeg hold nede de første seks månedene. I tillegg røykte jeg 2-5 om dagen. Barn nr 1 var en veldig urolig baby som aldri fant roen og sutret mye, samt endel syk..

Barn nr 2 fikk riktignok også litt cola, da jeg spydde i seks måneder igjen... MEN jeg røykte ikke og var mer nøye med kostholdet. Baby nr to var en veldig rolig baby, lite syk til tross for at hun bare ble ammet i en uke. ( nr en i seks måneder) Dessuten veide barn nr to 1,5 kg mer enn barn 1...

Skrevet

Er det mulig sier jeg bare.......??

Skrevet

mente til HI. skrev feil. skulle visst srkive pepsi max istedenfor cola.

Skrevet

Pepsi Max er verre enn Cola pga. kunstig søtningsstoffer som man burde holde seg unna i svangerskapet

Skrevet

Du 19.06, jeg hadde det motsatt... Første unge snill som dagen var lang på cola, røyk og dritt!!

Unge nr 2 kun cola og sov ikke en hel natt før den rundet 2 år..

Nå er jeg endelig ikke røyker, kjempe feit og sur!!!

Skrevet

Min også. Og da mener jeg skikkelig drittmat, masse masse cola og røyk. Ungen er frisk å fin som bare det. Har også slutta å røyke nå, og er på god vei til å bli smellfeit å sur! Var nok lykkeligere på cola og røyk ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...