Ellie78 og lille Mini Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Heisann! Noen som har noen gode tips eller erfaringer med å fly med småttisene? Tenkte å reise med snuppen om et par mnd cirka på ferie ( da er hun 9 mnd ca ),flyturen er 5 og en halv time. Det som kværner i hodet mitt er at hun sover aldri på armen min, vil kun ligge i senga si og aller helst ha det mørkt...hun er sånn powernapper i tillegg... Flyet går evt ca 15.30 og hun tar jo vanligvis kveld i 18 tida. Blir dette en umulighet tror dere?? Ser jo for meg skrekk scenarioet med intens hyling og alt blir galt og de lange blikkene til de andre passasjerene..........
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hei, har flydd en del lange og korte turer med ungen. Min erfaring er at de lange turene er greiest. Da kan man rote litt og boltre seg. Sovner hun på flyet så er jo det kanonbra. Man kan jo gå litt fram og tilbake hvis det hjelper. Jeg har alltid blitt tilbudt et ekstra sete på flyet så jeg har kunnet legge ungen ned. Men gjør du det så bør du lire setebeltet over ungen. Turbulens kan jo kaste ungen i været. Tror ikke det blir umulig for deg å reise med ungen. Folk er som regel forståelsesfulle, og hvis de blir irriterte så sier de ingenting, men man kan se det på dem. Man kan jo forstå hvis de blir litt irri av en skrikerunge. Husk å gi smokk eller flaske eller pupp ved landing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå