Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Nå tenker jeg på til å tisse, lage middag, sette dere ned med avisa, drikke en kopp te i ro og mak....? Eller er det helt normalt å ikke kunne få et eneste sekund for seg selv i det hele tatt iløpet av dagen? Her kommer eldste konsekvent hver gang jeg skal på do. Uansett når på døgnet det er, så har hun alltid noe å si akkurat idet jeg har satt meg på toalettet. Jeg har problemer nok med å gå på do som det er, klarer ikke engang å gjøre nr 2 hvis det er en flue på badet.... Hvis jeg prater i telefonen, så skal hun alltid fortelle noe akkurat idet jeg svarer... Idag har vi hatt kosedag. Sett på film, spist godis (det er stort her siden det er fy-fy utenom lørdager), kosa oss med popcorn, og bare vært meg og barna.... Så må jeg på do, og der står hu jaggu etter 2 sekunder. Da har vi sitti sammen i 2 timer, så må hun si noe når jeg skal tisse?? Jeg kan aldri prate med mannen min når hun er våken, fordi hun skal alltid si noe, eller "blande seg" i samtalen vår. Har en sønn som er 3 år yngre, han er ikke sånn.... Normalt??
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 unger kommer gjerne når man alt gjør noe,. du kan lære ungen din til at du må få sitte på do i fred. det hadde jeg gjort,. orker ikke ha ungen rundt meg når jeg er der,. når du prater i tlf burde du lære ungen til å vente til du er ferdig,. det er ganske høffelig å ikke avbryte andre når de prater,. vi prøver å lære ungen vår å være høffelig, vente på sin tur, og at mamma og pappa skal få gå på do i fred.. du må sette ned foten for å få dette på plass for din egen del,.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har prøvd å lære henne dette siden hun fant ut av at det gikk ann (sånn ca fra hun var 1 år, nå er hun 6, blir 7 i år) Hun sier selv til broren at han ikke får komme inn på do, og jeg har alltid sagt at når vi er på do, så skal man få være i fred! Men like fullt kommer hu på utsida døra, tapper litt på den med fingeren og sier "du mamma.......atte....." ååååå, jeg blir rar! Jeg får aldri gått på do! Og når hun sover, så kan du ta deg pokker på at hun kommer idet jeg har satt meg da også..Det er så frustrerende! Nå skal det sies at hun er under utredning for add, er det en del av pakka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå