Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Noen fra Molde som - vet hvor lang ventetid det er på gynekologisk avdeling ved sykehuset? - har erfaring med gynekologisk spesialist ved kvam legesenter? Takk for alle svar
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Svar på det først spørsmålet; Det er ca 4 ukers ventetid, men er det akutt får man som regel komme inn med en gang (om det skulle være noe i veien med fosteret)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Takk for svar Dette er i forbindelse med hjelp med kort lutealfase :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå