Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg fant ut at jeg har åpen profil, så alle kan se hva jeg setter i statuslinja. Men greit nok, jeg skriver aldri noe veldig privat. Men jeg hadde en status ang en av ungene mine ,og fikk plutselig en kommentar fra en vilt fremmed dame om hva hun syntes om saken...vil ikke gjengi saken her, mne det var noe ala hva man skal la ungene få lov til og ikke. Og hun hadde en negativ mening om min status. Jeg skrev hva jeg syntes om saken i en ny kommentar, og litt etter slettet jeg den..bare slik at hun skulle få den opp og lese svaret mitt. Er det ikke frekt å gjøre slikt?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Nei, har man åpen profil inviterer man hvem som helst til å lese og kommentere.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Jeg ville aldri ha gjort det selv, men når du har åpen profil så legger du jo på en måte opp til det selv da.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde nok ikke kommentert på en fremmed, men dersom du har åpen profil tillater du jo nettopp det at alle kan gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Frekt er det ikke, men mulig noe merkelig! Men har du åpen profil, så kan jo sånt skje. Så da får du vel sperre profilen din for ukjente istedet da!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Ja, jeg fikk sperret bilder og noe info, men ikke veggen? hi
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Trodde ikke det gikk an å kommentere på folk status hvis man ikke er venner, selv om profilen er åpen? Men hvis det går an er det jo du som har gitt tillatelse til det, og da er det jo selvsagt ikke frekt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Hun er jo unektelig ikke helt normal om hun kommenterer fremmedes status, men det er jo temmelig spesielt å tillate at alle ser statusen din og kan kommentere den også, så man kan nok ikke kalle det frekt..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 hvordan ordner man sånn at man ikke har åpen profil egentlig...?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Gå på "brukerkonto" oppe til høyre, trykk personvern, velg tilpass innstillinger, pass på at kun de som er dine venner får se bilder, status og annet:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Brukerkonto og deretter personverninnstillinger. Du kan gå inn og sette enkeltinnstillinger på alt, infoen din, veggen din, statusen, bilder osv. Velg skreddersy og klikk i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå