Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hva feiler det damer som ikke kan tåle at en mann er tiltrukket av kjæresten sin, og som blir furtne når de ikke får oppmerksomhet? Var på en fest for en stund siden. Der var det ei dame som klengte seg innpå alle opptatte mannfolk. Hun fikk nei av samtlige, en ble til og med forbanna og ba henne dra til helvete. Likevel fortsatte hun. Det hører med at denne dama stadig skryter av å være så populær blant menn. Hun har baksnakket flere venninner og sagt at deres menn har lyst på henne. Argh! Hvorfor er noen damer sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Dårlig selvtillit? Nymfomani? Forpliktningssky? Mindre smart? En kombinasjon av alle de?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Å flørte med andres menn er gøy. Og de er som regel alltid med på notene når fruene ikke er i nærheten. Så vil tippe hun er populær blandt disse mennene, men at de holder seg i skinnet når damene er med.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Vi har også et sånt nepskrell i omgangskretsen. Broren min tåler ikke trynet hennes. Han har fortalt at ingen av hans kamerater gidder å ta med seg henne hjem, det er drittkjedelig med en bimbo som byr seg frem til alle. Menn vil jakte.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Uff, høres litt ut som lav selvtillit ja.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Kommer vel an på hva man regner som "populær" da.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Det ER morsomt å se andre kjerringer bli drittsure bare for at jeg er pen!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Det er vel ikke det som er grunnen, men det at du legger deg etter mennene deres da;-) Jeg er en megaflørt, har alltdi vært det og vil alltid være det. Jeg mener ingenting med det, jeg er bare veldig humoristisk av meg og det blir liksom flørting. Jeg er forsiktig med opptatte menn, for jeg vet at damer ikke alltid skjønner meg. Jeg vil ikke at de skal se meg som en trussel, for det er jeg ikke. Heldgvis for meg har jeg også en flørten mann som vet at jeg er som jeg er:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har ei venninne som har en tendens til å bli i overkant flørtete etter noen øl. Hun kaller seg selv "oppmerksomhetshore", og jeg tror faktisk det er noe i det. Hun og andre damer som flørter uhemmet er vel ute etter bekreftelse og hva er vel bedre enn å få bekreftet at man er attraktiv av en opptatt mann?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Nå aner jo ikke jeg hva som er stå med denne dama, da jeg ikke kjenner henne, ikke kjenner jeg meg selv igjen i det du beskriver heller. MEN jeg er en kjempe flørt, jeg flørter med alle, og jeg har god kontakt med mange menn. Jeg har selv en mann som jeg elsker, og som elsker meg. Men jeg liker å flørte med andre. Om deres respektive ikke liker det, det bryr jeg meg ikke om. Men jeg flørter ikke med de som ikke vil flørte med meg. Jeg byr meg heller aldri frem, da jeg ikke har noen intensjon om roting eller mere. Jeg bare liker å få kontakt, leke og le. Jeg liker å danse og jeg liker å prate. Jeg liker å føle at jeg har draget, og det er ofte at andres menn går langt over streken, i alle fall den streken jeg og min mann selv holder oss innenfor. Vi vet hvor vi hører hjemme. Han liker også å se alle de andre som har lyst på meg, tror det tenner han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå