Gå til innhold

Hva kan jeg forvente av UL i uke 13-14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man se stort annet enn om det er liv eller ei?

Antall barn? Kjønn? Hjertelyd? Hjerteslag?

Gleder meg veldig!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på ul i uke 12.

så helt klart og tydelig en liten baby :)

men i noen vinkler så så det litt ut som en alien :P eller en fugleunge :P

men du ser ganske godt!! det kommer jo litt an på hvor flink personen som utfører ul også da.. men har hørt om folk som har sett kjønnet så tidlig.. men er sikkert ikke lurt å håpe på FOR mye liksom ;)

på bildene jeg fikk så ligger han å vinker på det ene.. og på det andre ligger han og gjemmer seg bak armene sine :) også fikk jeg jo et søtt profilbilde da ;)

Skrevet

Ligner en reke, men du ser jo antydninger til kroppsdeler, samt en bankende hjerte :)

Skrevet

Hm min ligna ikke en reke. Jeg så armer, bein og navlestreng allerede i uke 9:) Dette var 3D da eller kanskje 4D. Ble ganske imponert og fikk kjempegode bilder. Trodde ikke det var mulig engang så tidlig. Hjerteslag så jeg allerede i uke 6 så det får du nok se og en liten baby som spreller. Var på ul da jeg var 15 uker og fikk vite kjønn, men tror ikke de sier noe før uke 15 som regel fordi det er så usikkert, men er jo lov å håpe da. Hvis du har/skal bestille selv, så ville jeg drøya til uke 15:)

Skrevet

Tusen takk for svar. Blir spennende å se den lille - alt annet enn synet av lille knotten blir uansett en bonus!

Hilsen spent HI :D

Skrevet

Jeg var i uke 12 og det var ikke noen reke.

Det var en baby med armer og ben. Så godt at det var en baby :o)

Skrevet

uke 13-14 her så jeg ett bitte lite menneske og legen fortalte hvilket kjønn det var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...