Gå til innhold

bilstol


camilla86

Anbefalte innlegg

Hvilken bilstol skal dere april damer ha til de små? :)

 

selgte setet jeg hadde til første så må kjøpe nytt etterhvert..

hadde et maxi cosi sete til henne,men hun vokste fort ut av det så lurte på om dere hadde noen gode erfaringer på gode seter? :)

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt maxi cosi pebbel med isofix :) Dette fordi den fikk best-i-test av forbrukerrådet og fordi jeg ikke har barn fra før og ikke helt visste hva jeg burde kjøpe. Tenkte at siden denne fikk så gode resultater så var det et greit valg :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke opp igjen Maxi Cosi Cabriofix som vi hadde til forrigemann. Han brukte det til han var 1 år, så var ikke noe problem her med at han vokste fort ut av det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ang seter som er større, så tror jeg Britax sitt babysete er ganske langt i ryggen. Har hvertfall hørt om flere som har brukt det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte dere maxi cosi pebble med isofix "Mamma til frøet 04-2011"? Jeg har bare vært raskt innom babyshop og barnashus, men fant kun cabriofix der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker det fra besafe, izisleep: hadde dette til nr. 1 og det er langt og fint i ryggen. Nå er vi lange da, og har lange barn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar alle sammen :)

 

var fornøyd med maxi cosi sete jeg hadde til første,var bare at hun ble alt for langt for det så fort...

 

så lønner seg vel for oss å ha et sete som holder litt lenger denne gangen :) har sett litt på be safe sitt og acta graco....

jaggu ikkje enkelt å finne det man vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Vi har akkurrat kjøpt bilsete Britax med isofix base ( kan også få base til bilbelte) på Barnas hus da de har tilbud ut den uken inkl base sparte en del kr på det trur også det var Maxi cosi sete på tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett at du spurte hvor vi kjøpte pebble "frøkengravid", beklager sent svar. Vi kjøpte det faktisk på barnashus på tilbud (i november tor jeg). Hadde bestemt oss for ast vi ville ha det så slo til da de hadde tilbudet. Kanskje de ikke har de samme setene i alle butikkene, men de kan helt sikkert skaffe det til dere :) Jeg valgte det setet da det ble testvinner av forbrukerrådet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...