Gå til innhold

Jeg røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er gravid. Skyt meg. Og ett par ganger har jeg til og med drukket noen munner vin. RING BARNEVERNET

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gidder ikke skyte deg. Kjipt å tilbringe årevis i fengsel for mord på ei hjernedød taper av ei merr som velger å utsette barnet sitt for røyk og alkohol fordi hun er for svak til å holde seg unna.

Skrevet

Noen munner vin er det ingen som tar skade av, men røyken burde du kutte. Men det vet du vet. UAnsett går det nok bra skal du se :)

Skrevet

Ja, det var også noe å skryte av...

Skrevet

Hvorfor det.

Det er din unge og du som må ta deg av den.

Skrevet

Enig med 17.46 hvorfor skulle vi det? Du er jo åpenbart klar over at du skader barnet ditt med vilje. Virker som du vil ha dritt slengt til deg. Vel som hun over sa, det er din unge og du som må passe på den.

Skrevet

Unnskyld meg, men er du virkelig stolt av det??? jeg synes du er en veldig dårlig og egoistisk mor!

Det du inndirekte sier er at røyken og alkoholen er viktigere enn barnet... Huff, håper ungen din slipper senskader pga egoismen din.

Skrevet

Je vet hvor vanskelig det er å slutte, sluttet selv når jeg var nærmere 5 mnd på vei (tok 2-3 røyk om dagen, men likevel)

Hadde alltid dårlig samvittighet, følte meg ræva etter hver røyk og var irritert og sint på meg selv. Nå som jeg har sluttet har jeg fått et helt nytt liv, er så stolt av meg selv.

Lykke til HI, håper du klarer å kutte ned, eller slutte helt! :)

Skrevet

ALLE klarer å slutte. Det er vilja det står på. Tenk hvis barnet ditt får f.eks astma. Da kommer du aldri til å få vite om det er DIN FEIL!!!

Hadde aldri klart å leve med at jeg hadde røkt i graviditeten. Det er egoistisk.

Jeg sluttet da jeg fikk to streker og sluttet på dagen. Og jeg hadde røkt i 15 år. Det var vanskelig, men samtidig lett fordi jeg hadde ikke noe valg.

Skrevet

Nei, alle kan ikke slutte. Samme med overvektige. De vil bli tynne, men klarer ikke. Så nei, ALLE kan ikke det

Skrevet

Jeg har tre fine friske barn på 11,6 og 4, Røyka med alle , og alle scora de fullt på testen etter fødselen, og jordmora så ikke spor av jeg hadde røykt på hverken barn eller morkake !

Skrevet

Samme som 18.47 her.

2 barn. Jeg røyket under svangerskapet med begge to, full score på fødseltesten , fine og mye i huden etter fødsel, aldri hatt noe astma eller noen infeksjoner som babyer eller som eldre.

Lillesøsteren min har alvorlig astma...min mor har aldri røyket, men søsteren min har et elendig immunforsvar.

Skrevet

festlig at dere indirekte oppmuntrer andre til aa royke under graviditeten. go go go

Skrevet

eeeeeh, er ikke du klar over at det er direkte farlig å slanke seg når man er gravid???? Slutte å røyke er IKKE farlig!

Fatter ikke at det finnes så mange dumme mennesker i et godt opplyst samfunn!

Skrevet

Dessuten vedder jeg på at tykke gravide er flinkere til å kutte ut brus, potetgull og junkfood enn hva røykere er til å kutte røyken.

Skrevet

Vet du, for et tåpelig innlegg. Skulle tro du skrev "Jeg drikker vin etter ungene har lagt seg, skyt meg og ring barnevernet", den hadde jeg vært med på. Men røyking medfører alvorlig risiko for barnet ditt, og ikke minst deg selv, så da synes jeg du skal la den arrogante holdningen din ligge å få hjelp til å slutte. Jeg skjønner at det ikke er lett å slutte, men du ordlegger deg på en måte som får meg til å tenke at du hverken har dårlig samvittighet, eller lyst, til å slutte.

Skrevet

Jaja, jo flere som skader ungene sine, jo ferre er det som kan konkurrere med barnet mitt for å komme seg opp og fram her i verden. Dessuten beviser det bare at du er ressurssvak og mindre oppegående, og hvis du tar så lett på helsa til barnet ditt nå, tenk hvor lett du vil ta på det når h*n er født og de fleste firer litt på krava i den stressende hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...