Gå til innhold

Meningen med livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sier at meningen med livet er å få barn. Er dere klar over hvor respektløst det er? Det er jo det samme som å si at de som ikke har unger ikke har noe mening med livet... Sånn går da virkelig ikke ann! For noen tomme liv dere må ha om alt dreier seg om barna. Har selv to, med en til på vei, men jeg hadde jo et meningsfylt liv før dem også. Anderledes, men meningsfylt! Og forsatt har jeg behov for å leve mitt liv, uten ungene tilsteden hvert sekund.

Nei folkens, tenk litt etter hva dere sier. Det må være veldig sårt for noen som ikke kan få barn å få sånne komentarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meningen med livet er individuelt, for noen ER det å ha unger.

Skal man sensurer enhver tanke eller følelse fordi det kan støte noen?

Skrevet

Men å få barn for å finne meningen med livet? Man bør da vitterlig være fornøyd med seg selv FØR man tenker på å produsere.

Skrevet

Meningen med mitt liv er å få barn, men det er ikke bare "meningen" som gjør livet mitt gleder.

Jeg ser ingen grunn til å ikke kunne fortelle andre hva som er meningen med mitt liv. Jeg blir ikke fornærmet om andre har en mening med sitt liv som ikke er forenelig med hvordan jeg lever.

Skrevet

Jeg ser poenget ditt, men vil påstå at livet fikk en annen mening da jeg fikk barn. Det betyr ikke det var meningsløst før dem

Skrevet

"Meningen med livet...." er en måte å utrykke seg på.

og meningen med livet endrer seg i løpet av livet.

For 20 år siden ville jeg sagt

meningen med livet er å feste og være sammen med venner.

I min trengingsnarkomane periode så var

meningen med livet å trene og holde seg i form...

Hvis man skal gå rundt å være redd for å støte andre med alt man sier så kan man ikke utrykke seg på noen måter.

Mitt råd til deg, ikke ta alt så bokstavelig.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...