Gå til innhold

Andre som har hatt "falske rier" hvordan var det for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt med det jeg trodde var begynnelsen på fødsel! Hadde vondt, mensmurringer nederst i magen og nedpress! Stod opp, og etterhvert kom "riene" regelmessig med 8 minutter mellomrom, men de var veldig korte, kanskje rundt 30 sekunder! Slik holdt det på i rundt 3-4 timer før det gav seg helt, kjenner ingenting nå. Er det flere som har hatt det slik? Eventuelt hvor lenge før fødsel hadde dere det slik?

Håper på noen svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her startet det nyttårsnatten... og siden har jeg vert plaget. Har termin 27 jan. Så det er jo usikkert for min del når lille skal komme :)

Forrige gang gikk jeg en og en halv uke med maserier før fødselen! Hadde veldig rask fødsel da, så det var positive rier :)

Skrevet

Jeg har termin i dag!

For mitt vedkommende hadde jeg en identisk natt som din natt til 1. juledag. 1 juledag stilnet alt igjen! Så gjentok det seg natt til 1. januar. Da hadde jeg rier hvert 4. minutt, men de varte bare 30 sekunder. Neste morgen var alt rolig igjen! Nå sist var det 9 januar. Da gikk jeg med mensmurringer hele dagen, tak i rygg og mage hvert 4. minutt, men igjen altfor korte rier. De varte kun 30 sekunder denne gangen også. Etter en halv natt med disse riene har alt stilnet igjen og idag har det vært helt rolig!

Er lei nå!

Førstemann ble født 7 dager før tiden, og fødselen startet ved at vannet gikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...