Gå til innhold

Hva er det med damer som

Anbefalte innlegg

Skrevet

må sminke seg som de skulle på fest? Hver dag... Bare for en tur på butikken, en liten trilletur osv?

Jeg bruker litt foundation og maskara, bare for å se levende ut...

Men så er det noen damer som klæsjer på med eyeliner, mange lag maskara, øyenskygge i sterke/mørke farger, leppestift, foundation, rouge..

Jeg fatter det ikke...

Jeg spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg har et behov for å kritisere noen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du bare lurer? Og kritiserer ingen? Merkelig. Fikk en veldig klar følelse av at det oste kritikk lang vei.

Skrevet

Du spør, så svar skal du få

Fordi jeg liker det.

Skrevet

Aner ikke, men regner med at det er en vane for mange, kjenner folk som kjenner seg nakne uten sminken, og da forstår jeg godt at de sminker seg når de skal ut :-)

Den motsatte diskusjonen har vel også gått her inne noen ganger (at enkelte mener at vi alle har en plikt til å dolle oss, sminke oss og kle oss pyntet uansett hva vi skal, og ja).

Skrevet

Sier bare det at da kan ein ikkje sminke seg. Klaske på seg er¨på fest og dagen nøytral sminking.

Skrevet

Missforstått du da, 15.15 :)

Ja, jeg kan jo egentlig skjønne at det er en vane, og at man føler seg naken uten. Jeg må alltid ha maskara, så er vel samme saken da... Men at de trenger litt mer...

Syns det ser travelt ut å stå forann speilet HVER dag å ha på seg alt det der, iallefall om man har barn...

Folk er forskjellig, og heldigvis for det! :)

HI

Skrevet

Det er sikkert en vane for mange. De føler at de ikke er pene nok uten, akkurat som du føler du må ha på litt foundation og maskara og jeg må ta på meg klokka for ikke å føle meg naken. Vi har rare vaner mange av oss.

Skrevet

nummer 1, jeg klasser ikke på meg... Jeg liker å ta meg godt ut, sminker meg hver dag, bare for å være fresh, føler meg bra.. Går aldri i joggeklær andre plasser enn hjem heller, synes det ser forferdelig ut !

Skrevet

Jøss, da må jeg jammen meg være dyktig så kjapp som jeg er med sminken. Her setter jeg av 15 min hver morgen, og kliner på det jeg måtte føle for.

Har samtidig på radio, drikker kaffe og det hele blir 15 min med kosestund for meg.

Deilig!!!!

Skrevet

Fordi de vil? Fordi de liker det?

Skrevet

Jeg sminker meg en del fordi jeg syns jeg kler det og da føler jeg meg vel. Det tar veldig kort tid å sminke seg. Det blir som en rutine som er unna på få minutter.

Skrevet

Fordi jeg er kjempemye penere og føler meg bra hele dagen dersom jeg orker å bruke ti minutter ekstra på morgenen.

Og da rekker jeg: Id pudder, mascara, litt farge på brynene, rouge og litt solpudder. Phu!! Noen ganger slår jeg på stortromma og tar på litt lysebrun øyenskygge og eyeliner, det tar ca to min ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...