gulle88 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Nå har vi vært sammen i 6 1/2 år, har 1 barn og venter nr 2, vi har hus og bil og nå begynner jeg egentlig å bli litt utolmodig... hehe... synes virkelig det er på tide at han frir til meg snart... har sagt ifra til han at jeg vil helst ha et par år på planlegging og sparing fordi da får vi det slik vi virkelig ønsker det... så siden han ikke har fridd enda så er det værtfall 3 år til vi blir gift... =( og da har vi vært sammen i 10 år!!! =O tiden går virkelig fort!!!! <3 elsker nå uansett hele den fantastiske familien min og sambo er bare verdens beste <3 selv om han kan være skikkelig treig til tider
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Da får du ta tingene i egne hender og fri selv. Hvorfor er det egentlig mannens oppgave?
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Hvis det er så veldig viktig for deg å bli gift med ham: Hvorfor i himmelens navn venter du på at han skal fri? Vi lever i 2011 og likestilling er en lovfestet rett her i landet. Fri selv! Og hvorfor blir det 3 år til dere blir gift om frieriet kommer nå? Her i huset var vi gift i løpet av 3 måneder etter frieriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå