Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Måke og måke er så føk opp av det. Det lavar ned vel 10 til 15 cm per dag. Takk gud att det er milt ute ellers hadde det hvor 1 m el meir....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Er så lei av hele den forbanna mørketida jeg!!! Vil ha vår! NÅ!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Ja kva blir det av den snøven men strømmrekningen stiger. Blir ikkje vann av snø men meir strømmrekning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå