Gå til innhold

Jeg har bakt igjen..... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig altså å være frisk og rask igjen :)

 

Her kan du ta en titt :)

 

http://www.villaperlesukker.no/

 

Happy baking sier jeg bare og takk Blomstre for din kreativitet og vilje til å hjelpe en stakkars husmor i nød :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så utrolig flink altså!!

 

Men kan jeg spørre deg om hva du gjør med alle godsakene du lager? Spiser du dem? Gir dem bort? Kaster dem?

 

Nekter å tro at du spiser dem... ;-)

 

Trodde først at slike kakedamer som deg skulle være litt gode og runde, men du er jo slank som bare det!! :-)

Skrevet

Jeg ser faktisk en trend i kakebakelagemarkedet og det er at flere og flere er tynne ;)

 

Jeg gir nesten det meste bort :) Så spiser barna noe da. De får alltid smake.

 

Nå har jo jeg vært syk i nesten 3 uker og gått ned 5-6 kilo så jeg må spise en del kaker fremover for å komme meg opp til 55 kg igjen.

 

Men jeg må nok innrømme at normalt så spiser jeg mye mer sjokolade og kaker enn en gjennomsnittlig person....jeg har bare en skyhøy forbrenning :)

Skrevet

Je g elsker også å bake. Lurer sånn på hva du gjør med alt du baker. Jeg vil og gjerne spise det jeg baker, men kan jo ikke bake masse da.. Derfor baker jeg sjelden.

Skrevet

Du er jo kjempeflink!

En bok er sikkert ikke dumt, nei - tipper det vil være marked for det.

Gjest amandine
Skrevet

Hurra Anne Brith! Så fint du er på bena igjen. Du er midt i en skikkelig flying start!

Skrevet

Fikk bare _litt_ lyst på muffins.......;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...