Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Noen som kan anbefale/fraråde? Er vel kortere venteliste på disse plassene som regel, er det ikke? Har nettopp fått fulltidsjobb, og bhg plassen vi allerede har til gutten på 1 åra, er langt unna, og motsatt retning ift jobben...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Det er ganske mange i Oppsal/Ulsrud området. Jeg ville anbefale de å lete opp disse og ta et besøk selv, da jeg selv ikke har hatt barnet mitt i noen av dem. Jeg ville spesielt sett på pedagogdekning (til tross for påkrevde timer trenger dette nødvendigvis ikke være tilfelle) samt hvor mange barn det er pr voksen. Arealene inne og ute varierer også veldig... Forstår jeg deg rett at dere allerede har en barnehageplass? Det kan være lettere å få plass midt i året i familiebarnehage, men har du snakket med barnehagekontoret og hørt hvilke andre plasser de har ledige nå?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Har ringt kommunen, og de sa at det var veldig press på plassene her i området, og at det nok var lite sannsynlig at vi fikk noen plass.. Har plass i en annen bydel nå, fordi vi ikke hadde flyttet hit til Oppsal ennå, da barnet begynte i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå