Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Har lagt inn en klage på aleneforsørgerstønaden min for ca 2 mnd siden. Jeg ringte idag og hørte hvor langt de var kommet, og da kunne en ansatt fortelle meg at klagen var sendt videre til et team som jobbet for dem. Hva betyr det? At den snart er ferdig, eller at den blir grundigere gått igjennom? Tidligere leste jeg ett sted at hvis man klaget på noe i NAV, og saken ble behandlet i "det nederste leddet", så tok det kort tid. men hvis saken var mer omfattende, så ble den sendt videre til ett-eller-annet-sted/ledd jeg ikke husker, og det ville ta lengre tid. Er det sistnevnte som har hendt med min sak?:-(
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Klagesaker blir behandlet av forvaltningsenheten. At den er oversendt dit betyr ikke annet enn at de har mottatt den der. Den du snakket med på telefon har ikke mulighet til å se hvor langt saken har kommet, bare om den er sendt. De ser også om den er ferdig behandlet, noe den da ikke er i ditt tilfelle. Du må nok forholde deg til brev om svartid som du skal ha fått, før den er ute er det ikke noe poeng i å etterlyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå