Gå til innhold

trenger trimtips i huset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok, jeg skal ned i vekt. Kostholdet er en ting, men jeg vil gjerne trene. Problemet er hvordan. Mannen min og jeg jobber motsatt av hverandre. Dvs at når jeg jobber kvelden kan jeg trene på dagen, men når jeg jobber dagen er jeg alene hjemme med barna på kvelden. Da må jeg trene hjemme. Det er 4,5 mil til nærmeste treningssenter, og det blir for dyrt og tungvindt.

Jeg har litt dårlig råd for tiden, og har ikke muligheter til å kjøpe noen dyre trimapparater. Har dere noen tips til den slags trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen tips som ikke krever et eneste aparat:

- Skure gulv på den gammeldagse måten

- Gå trapper

- Lage store gjærdeiger du elter for hånd

- Gå raske turer så svetten siler

- Øvelser på matte (sit-ups, armhevinger osv, se bloggen til treningslaila for mange gode tips).

Sånt liker jeg å gjøre :)

Skrevet

takk for tips :-) Gå turer gjør jeg når jeg har fri på dagene, skuffe snø er også fint nå :-)

Takk for bloggtips, skal sjekke den ut ;-)

Skrevet

takk, men jeg fant den. Jeg og google er ganske gode venner :-)

Skrevet

Vekt rockering. Jeg kjøpte min på clas ohlson. 249 kr kostet den :) Veier 1,5 kg. Og fungerer som bare rakkern :D

Skrevet

Leke ute med barna: Tikken, politi og røver, gjemmeleken, spille fotball, gå på ski, leke i akebakken, klatre i trær, balansere på kanter eller murer... Ta godt i mens du leker med ungene så får du veldig godt treningsutbytte, OG ikke minst er det fantastisk bra for ungene :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...