Gå til innhold

Zazzy?:)


Hjerteskatten<3

Anbefalte innlegg

Du spådde meg for en stund siden, men jeg finner ikke tilbake til innlegget :( Lurer på om du ser graviditet rundt meg nå? Eller snart? Hadde el for en uke sida.. 260188.

 

Jeg skjønner veldig godt om du ikke orker, så er ikke noe stress altså:)

 

Jeg ser gjerne tilbake på deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei føler meg veldig usikker i dag, så du får derfor ta det jeg sier med en klype salt, Får ikke opp at du er gravid nå :( Men ta ikke det jeg sier for sikkert, for som sagt, kan være fordi jeg er sliten osv. Skal prøve å huske å se på deg på nytt når energien kommer! ;) Hvis du vil se tilbake ser du kjønn på den lille i magen?evt om du får opp noe annet.230982 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,takk for svar, skjønner du ikke er helt i toppform!:) ,Ligger det noe i nærheten da tru? du kan svare på det når du føler deg bedre:)

 

Jeg får opp en gutt på deg.. Får opp at mye skjer i mai, mye festlige anledninger og feiringer, også mulig kjøpt av bolig, og dere begynner å ha alt klart for den lilles ankomst!:)

 

Får opp fødsel i september, der du får en liten mørkhåret gutt(?), som har behov for masse oppmerksomhet og kjærlighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke opp noe akkurat nå, men skal se på nytt senere ja :)

Takk for at du så på meg, Blir noe feiring i april som jeg vet om iallefall, kjøp av bolig blir det ikke fordi vi kjøpte i fjor og blir nok her en stund, men håper på kjøp av bil til sommeren, kanskje det du får opp? :) Vi har begge mørkt hår så at H*n også blir mørk er vel sannsynlig ja :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...