Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Det skal visst gjøre dem hvitere etter 3-4 ganger..(kjerringråd). Noen som vet om dette er skadelig for tennene/munnen? Jeg har mange hull i tennene; vil bakepulveret "ødelegge" noe mer?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Vei ikke, har hørt det jeg også, men fiks hullene dine!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Det ødelegger tannemaljen, gir deg sår på tannkjøttet og smaker vondt...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg bruker bakepulver sammen med varmt vann, for å få vekk kafferster fra kaffekannene, så da kan du tenke deg hvor sterkt det er, og hva det vil gjøre med tannemaljen:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det er skadelig og vil ødelegge emaljen. Og dermed gi deg enda dårligere tenner. - hilsen tannlegen
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Hah, ser meg ut som tannlegen du, 13.32.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Ønsker man å få bort belegg, finnes det faktisk egne tannkremer som i større grad gjør nettopp det framfor andre tannkremer. Ellers er det jo normalt at tannlegen gjør en kraftig tannpuss når man er der, og den sliter betydelig mer på emaljen enn både bakepulver og tannkrem til sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 HI Jeg har googlet dette opp, og det er skummelt mange som gjør dette..Var også noen tannleger som sa at bakepulver en gang i blant er MYE bedre enn å bruke profosjonelle bleikemidler ofte..Bakepulver sliter mindre på tennene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå