Gå til innhold

Brystoperasjon. Dekkes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "bare " 19 år. Men har ammet mitt kjære barn i snart 9 mnd. Problemet er rett og slett hengpupper fra helvette.

Får man dekt noe? tenkte bare å løfte de opp litt. Å dette er ILLE altså!!

Å det ødelegger selvtilitten min mye, desverre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor skulle vi bruke våre skattepenger på et par hengepupper?

Du får gjøre som alle andre som er misfornøyde; BEGYNN MED SPARING!

Stort sett er det vel kun de med mindre enn a-cup, og de som har så store at de får skulderplager som får dekket noe av det offentlige. Resten må betale det selv!

Skrevet

Man får nok ikke dekket sånt fordi man synes puppene ser stygge ut, men hvis du sliter med særdeles store bryst som gir ryggplager eller har tilbakevendene soppinfeksjoner ol kan du få ting dekket.

Men et tips fra meg. Ikke ta noen avgjørelse før det har gått minst et halvår etter ammeslutt. Puppene kommer seg gjerne litt når amminga er over :)

Skrevet

Forresten vil oppstramming sannsynligvis gjøre amming i framtiden umulig og dessuten vil et framtidig svangerskap kunne ødelegge hele operasjonen. Du som er så ung har kanskje lyst på flere barn?

Skrevet

Oj, trenger jo ikke å skyte meg heller da, for at jeg lurer på noe :-o

Det blir ingen brystoperasjon før jeg er ferdig med barn og amming, uansett :) Bare lurte på om det blir dekt. Har ganske store bryster. Bruker 85DD og er ikke store knotten selv.

HI

Skrevet

Fair enough! Men du er nok ikke den eneste småbarnsmammaen som gjerne skulle hatt et nytt sett på statens regning :-) Heldigvis er vi ikke der at forfengelighet dekkes av skattepengene. Hilsen en som skal operere selv når amming med sistemann er ferdig (for egne penger, dessverre..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...