Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Er jo så flott! Kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter i 7.mnd, sikkert 40 kg tyngere enn henne, og ja som en hval i forhold.... Huff og huff og jeg som var omtrent like slank og fresh engang for 100 år siden... Hvorfor var jeg ikke fornøyd da ?? Husker godt at jeg hadde mine komplekser dengang også. Blir man aldri fornøyd ? Det blir trim og trim og slanking etter denne graviditeten. 3 barnefødsler tar på en kropp...., men verdt det, det er det
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Du blir sikkert aldri helt fornøyd med deg selv. Det som kan hjelpe på slike tanker er å få balanse i livet og skifte fokus til mer dypere verdier enn bare ytre perfeksjon. Det er selvsagt viktig å ta vare på kropp og helse, men det er andre ting i livet som kan være verdt å bruke energien sin på.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Ja det har du helt rett i. Selvbildet mitt er ikke særlig bra. Jeg må jobbe med meg selv der. Har hengt meg fullstending opp i vekt, og det overskygger faktisk hele gleden med dette svangerskapet. Jeg burde heller fokusert på at jeg er så heldig å bære på et mest sannsynlig friskt barn.... Men det er ganske dyptliggende og alvorlige grunner til dette (seksuelle overgrep og vold) Vet jo grunnen, så det er bare å jobbe med selvbildet og fokusere på det postive med meg selv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå