Gå til innhold

Noen fra Drammensområdet!!


elias30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Har termin 12 jeg også;) Født og oppvokst i Drammen, men bor i Oslo. Vurderer sterkt å flytte tilbake til Drammen før termin, trives bedre der enn her i Oslo! Får begynne å titte litt etter leilighet snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra drammen, vestledning jeg da, men bor 10 km utenfor byen. Så hyggelig å høre om flere som har termin rundt min dato. Hvordan er formen deres?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er heller ikke opprinnelig fra Drammen, men gift med en drammenser så vi bor her :).

Termin 14.08.2011.

Første gang. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en del prøving, MA og, SA og diverse så er vi endelig i gang med 1. mann...håper det går greit:-) skal på ekstraordinær ultralyd om 2 uker, da vet vi mer, men krysser fingrene. Formen, er den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Drammen, og trooor jeg har termin rundt 28.aug :) Har aldri vært gravid før, så dette er jeg helt blank på! :) (men har jo google, barnimagen og helsedirektoratet sine sider, da... ;) ) Formen min er bra, bare litt småuggen midt på dagen.

 

Noen av dere som har født på sykehuset i Drammen tidligere? Hvordan er det der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra for oss alle! Spesielt deg som har prøvd så lenge og allerede mistet flere ganger!

 

Formen har vært fin inntil for fire dager siden, da begynte jeg å kaste opp. Nå er jeg sykemeldt ut uken, men tror jeg skal komme meg på jobb igjen på mandag.

Gleder meg veldig til jeg kan fortelle til kolleger og lignende, blir litt lettere å få forståelse for at jeg trenger none ekstra små pauser i en meget hektisk hverdag.

 

Hvordan er formen på dere andre?

 

Har bare hørt positive ting om Drammen sykehus, men har jo ikke født tidligere selv da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor også i Drammen. Har termin ca 17. august. Er hjemme nå i svangerskapspermisjon med en liten sønn på 8 mnd : ) Så det blir to tette barn : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen var dårlig fra slutten av uke 5 til uke 9 ca, verste kvalmen har godt over og det føles som en befrielse! Kan endelig "leve" igjen, hehe..spesielt på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dårlig fra uke 4,5 her og er enda kvalm stor sett hele døgnet, men intensiteten har gitt seg og jeg spyr ikke, men hus, hjem, skole og jobb ligger på vent:-) men men....sånn er livet.

Jeg skal ikke føde på Drammen sykehus da jeg og mannen av arbeidsmessige grunner kjenner for mye folk der. Vi ønsker å ha dette for oss selv en stund til ( uten å møte på kjentfolk i hver en avdeling) og da velger vi Tønsberg, dem har også vært veldig hyggelige med tanke på oppfølging i henhold til tidligere aborter og utskrapning. Ellers er jeg i uke 10,1 og gleder meg til ultarlyd den om 14 dager for å se at det enda er liv laga, krysser fingrene:-)

Fint å se så mangen fra området rundt her:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd at denne svangerskapskvalmen skulle sette en så ut av fatning. Er inne i min 6 uke med kvalme, heldigvis begynner det å bli bedre, men føler meg tusf enda. Har liksom aldri trodd på dem som sier dem er så kvalm i svangerskapet, jeg har alltid tenkt at det ikke kan være så ille bare fordi en er gravid, men jaggu har jeg ikke møtt meg selv i døren.........nå vet jeg hvordan det er, og det er ikke godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! jeg er fra Dikemark, ikke sååå langt fra Drammen. Jobbet i drammen i 2008.

Jeg er 10+1, ble satt fram en uke i går på UL! jippi! for jeg blr først satt tilbake 2 uker. det var pyton!.

kvalmen er ikke så intens lengre, og føler meg positiv og håpefull (har også mistet 3 ganger tidligere).

har 2 jenter på 4 og 6 fra før:-)

 

ps er aktivt sykemeldt (kjekt siden jeg er sykepleier og ikke kan gjøre så mye under risiko-svangerskap). men sykemeldingen går ut etter uke 12. Tror jeg skal prøve meg på full jobb igjen da. føler kanskje at jeg er "safe" da! og trene!!!!!! det savner jeg skikkelig! noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene savner jeg også veldig. Men er lenge siden jeg har trent nå. I begynnelsen var jeg så trett at jeg var heldig om jeg orket å ta husarbeid og gå en tur på ettermiddagene etter jobb.

I det siste har jeg vært kvalm og vært en uke sykemeldt pga det. Prøver meg på jobb igjen over helgen og håper jeg da også etterhvert skal klare å få trent litt mer :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drammen og omengsjenter :)

 

jeg meldte meg inn her i natt og må si d er veldig spennende for meg som førstegangsgravid å lese her :)

 

jeg har termin 14 august :)

jeg var dårlig i jul/nyttår, men trodde d var omgangsyke, men d var jo lille spire <3 nå er formen bra, litt uggis inni mellom og mye trøtt, men d er sånn d er har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor i Lier og venter nummer 2 rundt 6. august!:) Har en gutt født i april 2009 så dette blir spennende!:o)

Fødet på Drammen, og det gikk kjempe fint! Vet mange har ulike oppfattninger på Barsel, men selv så hadde jeg en utrolig fin opplevelse med fantastisk god oppfølging og det hele! Jeg var storfornøyd, og håper at neste opplevelse blir like bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Drammen!

Har ei jente på 2 år fra før.. :)

 

Jeg fødte på Drammen og var superfornøyd med både føde og barsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle drammens damer! Da har jeg laget en gruppe som heter "Augustbaby i Drammen 2011" på facebook. Hadde vært veldig hyggelig om dere melder dere inn der, så kan vi lage våre egne terminlister og presentasjoner etterhvert. Jeg har gjort den hemmelig i første omgang, siden det sikkert er flere som ikke ønsker å offentliggjøre det 100% enda. Men si fra hvis dere ikke finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var inne og sjekket siden på facebook, har veldig lyst til å bli med men i redsel for å bli avslørt så avventer jeg det litt. Vi kommer ikke til å annonsere graviditeten på facebook fordi vi ikke ønsker mas rundt termintider...........vi har hatt nok av det før graviditeten. Men går det ann å bli med anonymt?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Jeg aner ikke om det er mulig, men det er jo mulig å ikke informere om noe der inne. De fleste vil mest sannsynligbare oppfatte at terminen er en gang i løpet av august. Men gruppen er helt lukket ellers, det er ingen andre enn vi som er medlemmer i gruppen som får tilgang til det som ligger der inne. Det eneste som er offentlig (som jeg tror) er hvem som er medlemmer av gruppa.

 

Så det må nesten bli opp til deg om du vil være med :)

 

legger ut en link her, hvor dere kan finne gruppen:

 

http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_162148727169776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...