Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 For at jeg kan være gravid igjen for da må jeg ta abort og det klarer jeg ikke.. Jeg og samboer har bestemt oss for at det er best at vi går hver vår vei fordi vi krangler så mye og har to barn på 5år og 8mnd.Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden og tør ikke teste meg.Jeg har alltid ville hatt 3 barn men ikke med en jeg ikke har noen fremtid sammen med.Samboeren min vil absolutt ikke ha flere barn og kommer ikke tørre å si noe om jeg skal være gravid..Herregud hva skal jeg gjøre..Orker ikke tanken på abort men heller ikke et barn til med han.
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes du skal ta den testen jeg. Det blir lettere for deg å tenke når du vet om du er gravid eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Først må du ta en test! Unødvendig energibruk om det skulle vise seg at du ikke er gravid. har du test hjemme?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Har ikke test hjemme må vel kjøpe det i morgen huff..
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Gjør det du. Og du vet, du kan jo ha forsinket mens pga stress også. Ingen grunn til panikk før du har fått bekreftet at du er gravid synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Siden du allikevel ønsker deg tre barn, så se det heller på denne måten: Spiller det noen rolle fra eller til om du har to eller tre unger med x'en? Er vel mye bedre det enn tre unger med i værste fall to x'er?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde alltid også ønsket meg tre barn. Så selv om jeg ikke var helt sikker på forholdet valgte jeg å gå for nummer tre alikevel. Det fordi det var viktigere for meg at barna var nære hverandre i alder og hadde samme pappa. Å få barn med to forskjellige så de ble halvsøsken har alltid vært uaktuelt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå