Gå til innhold

Dere som har vært på ferie rundt Legoland.


Lemonia

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha tips til hoteller, feriesentre eller andre overnattingssteder dere har vært fornøyd med og som ligger i grei avstand fra Legoland, Givskud Zoo og annet barnevennlig gøy. Kom gjerne med tips til aktiviteter eller steder å besøke i området. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regnskogen i Randers

Kattegatsenteret (stort flott akvarium)

Djurs Sommarland

Opptil flere flotte dyre parker, en hvor man kan kjøre i safaribil rundt sammen med giraffer og zebraer etc. Gå å hilse på strutser og andre rare dyr.... Skandinavisk dyrepark. Alt ligger innen 2 timers kjøring fra Legoland. Vi har bare leid feriehus, så kan ikke hjelpe med de andre spørsmålene. :-) Men fantastisk flott sted med utrolig masse gøy å finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd i Lalandia Billund 3 år på rad. Første året var ikke badelandet åpent men de to siste årene så har Lalandia bade og lekeland også vært åpent. Det er helt supert. Vi er to familier som reiser sammen og deler på en stor hytte og alle 9 familiemedlemmene koser seg like masse.

 

Overnatting i Lalandia gir gangavstand til Legoland. Samt at inne i Lalandia så er det fri adgang til badeland og legeland. Masse muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på Lalandia Billund en uke i sommer også, og d var perfekt i forhold til Legoland. Rett over gaten bare. Lalandia bade/lekeland var også veldig bra, fineste badeland jeg har vært på, men d dumme den uken vi var der var at d var 30 grader ute. Da er det litt kjedelig å være inne på badeland hele dagen. D har bare et bittelite boblebad utendørs.

De hadde heldigvis et lite badeanlegg inne på Legoland, hvor vi avkjølte oss mye.

 

Ellers hadde de det meste inne på Lalandia, av butikker, restauranter, spillehaller, lekeland for store og små etc.. Til Givskud Zoo tok det ca en halv time, tror jeg. Synes den parken var ok, måtte sitte inne i bilen meste av turen, og de stedene vi fikk gå ut, synes jeg egentlig det var litt ustelt og skittent. Ble ikke imponert(ikke som Dyreparken kan du si)

 

Hyttene på Lalandia var kjempefine, vi hadde bestilt den minste, og trodde vi hadde kommet feil, for de var så store, he he. Splitternye og moderne hytter, verdt prisen!!

 

Men, neste gang vi skal til Danmark tar vi bare to-tre dager der, og så finner vi heller en hytte ved sjøen resten av ferien..

 

God ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...