Gå til innhold

Hva har DU i glasskapene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del skap i seksjonen i stua som er i glass. Har blitt til at jeg har fylt opp disse skapene med penserviset, suvernirer etc, altså ting jeg på et eller annet tidspunkt synes var flott å vise frem.

Har tatt meg i i det siste å lure på om jeg skal putte noe annet kult i disse skapene, en tanke som har kommet etter at jeg har begynt å titte etter hva venninnene mine har i sine glasskap. Tenker ofte at "herregud, vil du virkelig vise frem det skrotet der"... hehe....

Hva har DU i dine glasskap som alle besøkende kan se? Trenger inspirasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde glasskap! Med ting på "utstilling".

Men jeg syntes til slutt det ble så harry, at jeg tok av dørene, og satt på folie, slik at ingen ser alt skrotet mitt :o)

Om jeg ikke hadde gjort det, tror jeg at jeg bare hadde satt noe stort der inne, slik at ikke det var masse småting på utstilling ;o)

Skrevet

jeg har dåpstingene til barn mine i glasskapet mitt, har 3 barn så det fyller det opp fint uten at det blir for mye, og jeg syns det er veldig pent å se på=))

Skrevet

Jeg har krystallglassene, noen pene krystallboller og karafler som vi har arvet, og de peneste konjakkflaskene.

Skrevet

Har mine stettglass og mormor sine flotte krystallfat =) Så har jeg et etasjefat, og mormors pensevise =) Stilen i stua er litt sånn rette linjer og da er det artig å bryte med litt krystall og stettglass!

Skrevet

Fin serviset, Norges serviset, vinglass, glasskåler, dessert fater og skåler, shotteglass, espressokopper, juleserviset (på nederste hylle så det ikke synes så veldig godt)

Skrevet

Vi har finserviset og de beste glassen.

Og midt blant dette står et strålende rosa Moods of Norway vaffeljern .o)

Skrevet

Har glasskap på kjøkkenet så det blir jo til at det står serviser, arvet krystal, vinglass og andre "kjøkken relaterte" saker der.

I stua har vi seksjon av bokhyller som får veldig mye oppmerksomhet fordi det er gjenstander der fra våre reiser rundt om i verden så alt fra gamle norske tradisjone til afrikanske suvernier står blant bøkene og det synes folk er spennede vettu...

Skrevet

Penglass av ymse slag, men få sett. Ølglass samlinga til gubben. Dessertskåler. Glassvaser.

Skrevet

Jeg har glasskap til mange av bøkene våre. De samler mye støv om de står åpne og glassdørene gjør at jeg relativt greit finner det jeg leter etter. Andre ting har jeg helst i lukkede skap eller åpne hyller.

Skrevet

Jeg har et glasskap med 4 hyller i stua, i hver hylle står det en krystallbolle, alle 4 bollene er i glass og svart glass.

I spisestua har jeg et annet glasskap som jeg har krystallglassene mine i. Glasskapene på kjøkkenet er fylt med penservice mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...