BikkjeBisk Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg har desverre ikke råd til og spytte ut 25-30 000 kr på rappen for og få finansiert sertifikatet. Ikke har jeg heller noen som kan låne meg penger privat. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om det er mulig og få et lån i en bank til slike ting? I så fall hvilken? Er så utrolig trist at det skal koste så mye for og få lappen
Hufsla Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 du kan jo spørre? Forbrukslån uten sikkerhet ville jeg holdt meg langt unna... Men om du ikke klarer å spare noe nå for å ta lappen senere vil du heller ikke klare å betjene lånet..
ariel78 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Det blir et forbrukslån du må søke om med mindre du har sikkethet å stille. Lappen blir vesentlig dyrere så ville forsøkt å spare opp i steden..
Gjest lillemamsi Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 hei ! Jeg tok lappen som 24 åring og ventet da mitt barn nr 2. Pga jobb og flytting så var jeg avhenging av å få tatt førerkort. Jeg søkte om forbrukslån i banken min DnbNor. Og fikk lån på 25000kr. Var egentlig bare flaks at jeg fikk det, for først fikk jeg avslag. Så møtte jeg opp hos en kundebehandler og jeg hadde med meg alle mulige papirer som de trente å se på. Så måtte hun ta en telefon for å høre om de kunne gi meg lån og da sa hun i tlf: -Ja hun MÅ jo få tatt førerkort. Hun virker som en dame som har greie på økonomien sin, har meg seg alt hun trenger av papirer og alt ! Og da fikk jeg lån Og lappen ble tatt på 3mnd. 1 mnd etter på kom baby nr 2! Hadde jeg skulle spart opp så hadde jeg enda ikke hatt lappen. Jeg hadde heller ikke mulighet til å spare noe før nr 2 kom. Pga lærlinglønn og jeg var enslig mor til nr 1. Jeg betaler i dag 1000kr i mnd i fasttrekk. Men alikevel...jeg har førerkort og føler meg så fri!
Gjest lillemamsi Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Ser det ble et drøss med skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå