Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Er det tilsvarende Firefox og Explorer? Hvis jeg vil ha Linux, hva gjør jeg da? *blond*
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Linux er et operativsystem. dvs. det er hovedprogrammvaren som kjører på maskinen din, slik som windows er i dag. Om du bytter til Linux kan du ikke bruke alle programmer som du bruker i windows i dag. Men Linux har som regel gode og alltid gratis programmer som klarer det samme.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Litt snar. Linux har mange forskjellige versjoner. Alt etter behov. Den som er direkte konkurent med windovs 7 er ubuntu. http://www.ubuntu.com/
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Takk for et hyggelig svar som selv jeg klarte å forstå! Det var det jeg visste - det finnes hyggelige damer på dib HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Ubuntu er det beste for nybegynnere:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 hehe, ikke sikkert det, jeg er mann ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå