Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 håper noen her inne kan gi meg råd om hva jeg gjør nå. For 5 mnd siden fødte jeg og det ble en dramatisk fødsel med tap av 3 liter blod og hasteoperasjon. Før fødselen viste det seg at venstre eggstokk var tett og høyre hadde endel cyster. Men de siste 3 ukene har jeg hatt murringer og ømhet over venstre eggstokk og det har blitt mye verre. Føles ut som om det er noe der inne som presser på venstre side. Jeg kan få lynende smerter som sender meg i knestående flere ganger om dagen!!!! Jeg ringte sykehuset, men de ville ikke se meg uten henvisning og det var flere ukers ventetid. Fastlegen er syk og vikaren er helt sprengt. Gynekologen min har ikke tid..... Hva gjør jeg? Om det er noe galt med venstre kan det være forsent om noen uker. Jeg vil ikke miste den også!!!!
Bustehue Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ring privat helsesenter. De har alltid tid. Koster litt mer, men det er det verdt når man må ha hjelp.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Du ringer legekontoret nå om morgenen og ber om en hastetime. Det skal de ha for akutte tilfeller. Om de skulle nekte ringer du legevakta eller eventuelt bare møter opp. Forhåpentlig vis finner du ut at det er noe helt ufarlig, men sjekk det.
spretten Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Hei! Det finnes ikke noen private gynekologer der du bor, det koster jo mer, men det er det jo verdt. Hvis ikke drar du til legen din og sier du nekter å dra hjem før han har sendt deg på sykehuset for sjekk. Er det alvorlig nok så gjør han jo det, hyl og grin litt hvis det må til. Dette er jo absolutt ingenting du kan ta sjansen på, og set må sjekkes ut. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Tuse tusen takk......min kjære kommer hjem og henter meg nå. Drar rett til legen evt til legevakta. Håper det ikke er noe alvorlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå